Archief - TK 14 oude en nieuwe games + controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PSO rules

Legacy Member
Halo 3
Soul calibur IV
Devil May Cry 4 (met artboekje moest iemand dat interessere)
Dead or Alive 4

Naruto: rise of a ninja
Deadrising 2
Grand Theft Auto IV
Gears of war
Gears of war 2 (geen handleiding)
Shadowrun

Assasins creed
Fable II
Fable III
Dark souls

wireless xbox 360 controllers
Xbox 360 remote
Xbox 360 harde schijf (van de originele xbox)
Xbox 360 wireless controller herlaadbare batterij+ lader

Alle games zijn in goede staat en inclusief handleiding; alle games zijn in pal.

Afhalen kan in Westerlo (Oevel); ik ben niet zo bekend met het opsturen van zo'n zaken. Dus als ik echt iets moet opsturen zal ik mij hier wel over moeten informeren.

(oranje = verkocht)

PSO rules

Legacy Member
€20 voor de controller? (huidige prijs, onderhandelingen mogelijk)

PSO rules

Legacy Member
Ben vrij nieuw met het verkopen van zaken op fora, 9incl is dus 9 inclusief verzending? Ik ken momenteel wel niks van post en opsturen dus hoeveel zouden de verzendingskosten bedragen en weet iemand eventueel waar ik een "guide" of dergelijke kan vinden. Nog nooit iets met de post opgestuurd.

ignacedh

Legacy Member
9ncl is plus verzending das, met de post is het 3postzegels erop denkk ma ge moet zien hoeveel gewicht dat is en zo'n bubbelenvlop dat het hoesje niet beschadigd word

PSO rules

Legacy Member
Ok 9 incl is goed voor naruto rise of a ninja , zou wel graag eventuele begeleiding willen haha. Heb de enveloppen al gehaald, moet enkel nog de postzegels halen; voor de rest is het verzenden via de post mij een raadsel.

PSO rules

Legacy Member
In Game Mania zouk zelfs Dead Rising 2 kunnen verpatsen voor 7 euro waarschijnlijk, dus dan rest er +-9 euro voor de controller en 4 voor de verzending. Nee, liever niet.

Junksmurf

Legacy Member
27 euro en je hoeft het niet te verzenden.. lijkt me een faire deal.

PSO rules

Legacy Member
Junksmurf zei:
Ja, ik ken iemand die in Westerlo woont dus dat is geen probleem voor mij.

Ok inorde 27 euro voor dead rising 2 en een controller als je het komt halen. We zullen nog wel afspreken wanneer dan. Maandag kan ik al zeker, maar in het weekend ben ik waarschijnlijk niet thuis. Ik zal een pm sturen met mijn nr en dergelijke.

@theproject, sorry is al verkocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan