Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Azyra zei:Dragon age awakening: bodje van 20 euro inclusief.
voor 20 heb je hem nieuw :doh:robin_metalcore zei:euhmvoor 20 heb je hem nieuw :doh:

BRAVO zei:Dragon Age Origins (25 eur excl.)
Dragon Age Origins-Awakening (20 eur excl.)
FreakyLeash zei:Dragon age is nu 30 euro nieuwstaat,
en die awekening ook 30 euro nieuwstaat,
Ik vind 25 euro echt te veel, voor 20 incl. zou ik hem wel willen !
robin_metalcore zei:saturn brugge is dragon age 25 euro nieuw
en awakening heb ik al een aantal keren gezien aan 20
(je moet me niet geloven he)