moeder_theresa
Legacy Member
Daar ik deze toch deze week ga uitspelen, zet ik hem alvast te koop / te ruil.
Ruilen kan tegen een andere leuke game die ik nog niet heb gehad.
Te koop voor zo'n 10€.
De kartonnen sleeve rond het doosje is ook in perfekte staat. (spel is maar een week oud)
Zeer toffe game.
Grtz
Ruilen kan tegen een andere leuke game die ik nog niet heb gehad.
Te koop voor zo'n 10€.
De kartonnen sleeve rond het doosje is ook in perfekte staat. (spel is maar een week oud)
Zeer toffe game.
Grtz