Eumm deadline? ik krijg van jou welgeteld 1 PM (dus geen PM's) met je adres, ik stuur direct een PM terug met mijn gegevens en vermeld dat ik pas maandag kan versturen.
En nu moet ik hier lezen dat het blijkbaar weg is omdat 'het te lang duurde' voor meneer? Je hebt dan blijkbaar het fatsoen nog niet om mij via PM zelf op de hoogte te stellen?
awel, montana ik ga u raad opvolgen.