Archief - te koop: gamespakket + Elite console

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerommeke90

Legacy Member
ik verkoop volgend pakket van 36 topgames:

Halo
Halo 2
Halo 3
Fable
Fable 2 LE
Project Gotham Racing 3
Perfect Dark Zero LE
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter
Topspin 2
Fifa World Cup 2006
Saints Row
Forza 2 LE
Forza 3 LE
Gears of war LE
Gears of War 2 LE
Viva Pinata
Mass effect
Mass effect 2 LE
Fifa 07
Colin Mcrae DIRT
Bioshock LE
SKATE
Assassin's Creed SE
Call of Duty 4 Modern Warfare
Call of Duty Modern Warfare 2
GTA 4
GTA liberty city episodes
Uefa euro 2008
GRID
SCENE It box office smash
Scene It lights camera action + 4 buzzers
Prince of Persia
Halo Wars
FiFa 09
FIFA 10
Assassins Creed 2 LE + statue
Street Fighter 4

Alle games verkeren in perfecte staat/nieuwstaat, zijn krasvrij en intact (met handleiding ed inbegrepen).Hhet gaat hier bovendien steeds om de originele versies, enkel mass effect, Fable en Halo: combat evolved zijn classic versies.
Enkel pakketverkoop wordt overwogen bij een goed bod.

Eventueel ook te koop samen met een Elite console (120 gb) + 2 controllers, play & charge kit + extra oplaadbare batterij en wireless network adapter, afstandsbediening, memory card 256 mb. In perfecte staat, +/- 1 jaar oud, garantie en aankoopbewijs inclusief. (Wanneer u het volledige pakket zou kopen krijgt u er bovendien Fifa 10 bovenop aangezien dit de enige game is die ik af en toe zelf nog speel..)

=> Mag allemaal weg bij een goed bod wegens tijdsgebrek.

enkele foto's:
console & accessoires
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1492.jpg
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1493.jpg
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1494.jpg
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1495.jpg
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1496.jpg
games (de meest recente staan hier echter nog niet bij..)
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1498.jpg
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1500.jpg
http://i443.photobucket.com/albums/qq157/jerommeke90/IMG_1501.jpg

gvQ

Legacy Member
Forza 3, enkel de game (en het originele doosje, zonder de LE stuff)
Bod 25 incl.

Bod ingetrokken.

Blackslayer

Legacy Member
Moet nog ff denken, nvm

edit : wat zou je minimum willen halen voor de games in pakket?

sleepwalkerbe

Legacy Member
Verkoop je het AC 2 figurine ook apart ? zware interesse om te komen afhalen :)

abysia

Legacy Member
deze vijf games afgehaald voor 70 euro:

Fable 2
Gears of War 2
Mass effect 2
Bioshock
Assasins creed 2

Twinkless

Legacy Member
Hoeveel voor Elite console en de 2 Controllers en Hdd en De kabels enzo?
Misschien nog eventuele spellen
maar roep maar een prijs

jerommeke90

Legacy Member
@ all: enkel pakketverkoop! => alles in 1 bij een erg mooi bod of eventueel enkel het gamespakket voor een aanvaardbare prijs..
btw heb nog geenenkel deftig bod gezien tot nogtoe

Depresjon

Legacy Member
Bioshock LE
Call of Duty 4 Modern Warfare

Hoeveel wilt ge hier nog voor?

Kill0rBee

Legacy Member
Depresjon zei:
Bioshock LE
Call of Duty 4 Modern Warfare

Hoeveel wilt ge hier nog voor?


Zoals hij duidelijk al heeft aangegeven verkoopt 'ie niet apart.
Jammer genoeg.

Manudd

Legacy Member
Bod van 150€ afgehaald voor

"Elite console (120 gb) + 2 controllers, play & charge kit + extra oplaadbare batterij en wireless network adapter, afstandsbediening, memory card 256 mb. In perfecte staat, +/- 1 jaar oud, garantie en aankoopbewijs inclusief."

jerommeke90

Legacy Member
Manudd zei:
Bod van 150€ afgehaald voor

"Elite console (120 gb) + 2 controllers, play & charge kit + extra oplaadbare batterij en wireless network adapter, afstandsbediening, memory card 256 mb. In perfecte staat, +/- 1 jaar oud, garantie en aankoopbewijs inclusief."

enkel totaal pakket te koop, sorry...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan