Archief - Splinternieuwe X360 console (met hdmi)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

quake3

Legacy Member
Hallo, ik heb nog een X360 console (in plastiek + 1 maand GOLD, komt uit x360 centrum met nieuwste Falcon moederbord) met voedingskabel, speciaal aangekochte microsoft av-hd kabel (twv 30 euro), een av naar scart converter en nog 3-4 maand garantie.

ruilen mogelijk tegen ps3 games, speciale psx, ps2 spellen maar voorkeur gaat naar verkopen.

meeneemprijs: 100 euro

phixiuZ

Legacy Member
Hij heeft een nieuwe gekregen uit reparatie, daarom dat er slechts 3-4 maand garantie is.

Maar een Falcon is wel niet het nieuwste moederbord, da's de Jasper :).

quake3

Legacy Member
Ik dacht dat het andersom was?
nu, hij heeft het nieuwste mobo ;)

Li1quid

Legacy Member
Ratchet and Clanck sealed + Mag Collectors editon(codes niet gebruikt.) (onder voorbehoud ga eerst nog wat afgaan of er geen volledige te koop staat.)

quake3

Legacy Member
welke ratchet en clank?
(ik denk er eens over na, maar geld gaat wel voor)
meeneem is 100 INCL verzending ;)

nasredinho

Legacy Member
hoi

ik heb voor je MAG collectors edition ( codes wel gebruikt) + 50
ik kom die zelf afhalen... ps: heb je er geen headset bij?

MvG

quake3

Legacy Member
nasredinho zei:
hoi

ik heb voor je MAG collectors edition ( codes wel gebruikt) + 50
ik kom die zelf afhalen... ps: heb je er geen headset bij?

MvG
Nee, geen headset. (maar da kost amper 4 euro), heb je anders geen iphone meer liggen (dan leg ik op) of anders mag ce +60 en we handelen het direkt af ;)

WarrantyVoid

Legacy Member
Je kan gewoon op de achterkant kijke om zeker te zijn.

quake3

Legacy Member
daar staat helemaal niets op hoor van naam
ik had ergens gelezen dat enkel de arcades een jasper hebben en de elites nog steeds de falcon krijgen.

Blackslayer

Legacy Member
quake3 zei:
daar staat helemaal niets op hoor van naam
ik had ergens gelezen dat enkel de arcades een jasper hebben en de elites nog steeds de falcon krijgen.

Nope, ik heb een elite met een jasper.
De nieuwste zijn dus Jasper :)

quake3

Legacy Member
hij komt nieuw van microsoft, dus zal het wel een jasper zijn volgens backslayer.

WarrantyVoid

Legacy Member
quake3 zei:
hij komt nieuw van microsoft, dus zal het wel een jasper zijn volgens backslayer.

kijk gwn op de achterkant of er 175W (watt) staat of 150W. Dan weten we het zeker ;)

quake3

Legacy Member
staat nergens iets op van Watt :s
edit: voeding die ik nog liggen had -> 175 watt, maar deze is nooit naar Microsoft geweest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan