Archief - Splinter Cell: Conviction + andere games[PS3+Wii]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bamboozler

Legacy Member
Ik heb hier een versie liggen van Splinter Cell: Conviction voor Xbox 360.

Nog niet op gespeeld maar seal is wel gebroken

(reden hiervoor is omdat ik de game gekocht had en opende om inhoud te bekijken :doh:, diezelfde dag kreeg ik promo door om te reviewen, dus heb ik enkel op de promo gespeeld)

Ik heb ook een code voor Splinter Cell: Chaos Theory die ongebruikt is en die mee in het pakket mag voor die dat wil. De Pre-order CD (Making of) mag er ook bij indien gewenst.

Minimumprijs: €35 incl
Meeneemprijs: €40 incl


Daarnaast heb ik nog volgende games liggen die weg mogen:

  • Race On (PC)
  • The Sky Crawlers: Innocent Aces (Wii)

Games die vatbaar zijn voor te ruilen tegen de bovenstaande games:

  • GTA IV - Episodes from Liberty City -EU- (PS3)
  • Army of Two - The 40th Day (PS3)

Ik heb ook nog promo's liggen voor PS3 maar weet niet in hoeverre deze mogen geruild worden....

Mijn PS3 topic: https://www.beyondgaming.be/archive/bs-playstation.191/tktr-heavy-rain-nieuw.717495

zwiep858

Legacy Member
Staat er wel een code op dat van GHOST RECON is het niet gewoon een uitnodiging?

bamboozler

Legacy Member
zwiep858 zei:
Staat er wel een code op dat van GHOST RECON is het niet gewoon een uitnodiging?

Nee sorry, inderdaad blijkbaar gewoon een uitnodiging, het is Chaos Theory die de code heeft...

@ Monto BE: het is nog aan jouw om te annuleren aangezien het mijn fout is. Laat maar iets weten

younglink

Legacy Member
In geval van ruil, zijn er games die uw voorkeur hebben? Heb interesse in GTA IV Episodes voor PS3

bamboozler

Legacy Member
younglink zei:
In geval van ruil, zijn er games die uw voorkeur hebben? Heb interesse in GTA IV Episodes voor PS3

Man man ik ben niet goed bezig...

ik zie net de dubbelheid van de zin,
nee het is games waarmee ik wil ruilen voor SCC, Race On en Sky Crawlers dus zijn we met twee die Episodes of Liberty City willen :D

Tits

Legacy Member
Moet het voor PS3 zijn? mag het niet voor xbox zijn?

Hoeveel wil je voor de code van Chaos Theory alleen?

younglink

Legacy Member
bamboozler zei:
Man man ik ben niet goed bezig...

ik zie net de dubbelheid van de zin,
nee het is games waarmee ik wil ruilen voor SCC, Race On en Sky Crawlers dus zijn we met twee die Episodes of Liberty City willen :D

Idd, ik zie het ook juist. Het was nog vroeg deze morgen :p My mistake!

bamboozler

Legacy Member
@ younglink: No prob ;)

@ Tits: jep voor PS3 want ik speel niet veel op Xbox 360...
en wat betreft die code, ik zou iets zeggen van een €5.

Ik stuur de code via mail door voor die dat het wil (zal copy/scan nemen van de code)

Depresjon

Legacy Member
Army of Two - The 40th Day (PS3) ruilen tegen Darksiders (xbox360) ?

bamboozler

Legacy Member
Sorry dat ik nu pas antwoord...

Zal moeilijk gaan, ik heb enkel SCC, Race On en Sky Crawlers,

Army of two is om te ruilen tegen één van deze bovenstaande games, toch bedankt

Tits

Legacy Member
Code ruilen met een maand live? Mjah, ge speelt wss ni veel meer op xbox..

bamboozler

Legacy Member
Zou de game op PS3 zijn had ik het misschien nog overwogen maar aangezien het op Xbox is moet ik helaas neen zeggen (game moet het hebben van online en zoals al vermeld speel ik niet online op Xbox)

toch bedankt

Metteh

Legacy Member
Final Fantasy XIII (ps3)(BE versie).
is jouw game met NL boekje of UK import (graag met de extra's er ook bij :p) ?

bamboozler

Legacy Member
Haha, het is allemaal BE versies, dus met NL handleiding maar FF XIII is niet mijn game, heb hem reeds gespeeld sorry

I know...ik ben moeilijk :p

gillesgoalll

Legacy Member
vraag eens aan de moderators of je dit topic niet in het psn b&s mag zetten mischien heb je daar meer reacties

Metteh

Legacy Member
bamboozler zei:
Haha, het is allemaal BE versies, dus met NL handleiding maar FF XIII is niet mijn game, heb hem reeds gespeeld sorry

I know...ik ben moeilijk :p

mja ik ben ook zo. :p
vraag eens aan de moderators of je dit topic niet in het psn b&s mag zetten mischien heb je daar meer reacties

een xbox360 game bij psn zetten ? :crazy: ... normaal kan je voor die ps3 games een aparte thread maken bij psn en dan ook naar hier verwijzen. ;)

bamboozler

Legacy Member
Thx voor info, nog niet aan gedacht hehe

Heb ik snel beide topics naar elkaar verwezen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan