Archief - Snelverkoop! Hori EX2 Arcade stick

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Yuuu


Ik ga mijn arcade stick verkopen. De reden van verkoop is vrij simpel; ik gebruik hem gewoon niet en hij staat hier maar in de doos.


De stick is in zeer goede staat en werkt perfect.
De doos is wel in een iets mindere staat (zie foto's)

Foto's;
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten


Het bieden begint bij 15 excl (verzendkosten zijn €5)
Omdat dit een snelverkoop is, sluit ik morgenavond om 20:00 af
Ik wil eventueel ook nog ruilen tegen Xbox/Xbox 360 games of zelfs Wii games:)
Stel maar iets voor^^


Veel biedplezier!

Goofus

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Zit niet echt iets tussen wat ik zoek, toch bedankt!
Voor de Xbox heb ik nog de klassieker OddWorld: Munch's Odysee liggen, zegt je dat eventueel iets of zit die al in je collectie?

JimmyPatterson

Legacy Member
Goofus zei:
Voor de Xbox heb ik nog de klassieker OddWorld: Munch's Odysee liggen, zegt je dat eventueel iets of zit die al in je collectie?

Is inderdaad een klassieker maar die heb ik al in mijn bezit
Toch bedankt!

Goofus

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Is inderdaad een klassieker maar die heb ik al in mijn bezit
Toch bedankt!
Dacht ik al wel, maar stond nog niet op de foto's van je collectie :)

Laatste poging: ik leg momenteel de laatste hand aan Skate 2 en Eternal Sonata, die staan ook nog niet op je foto's / gamercard. Interesse daarin?

JimmyPatterson

Legacy Member
Goofus zei:
Dacht ik al wel, maar stond nog niet op de foto's van je collectie :)

Laatste poging: ik leg momenteel de laatste hand aan Skate 2 en Eternal Sonata, die staan ook nog niet op je foto's / gamercard. Interesse daarin?

Foto's moeten nog eens ge-update worden:p
Maar ik ben te lui:p

Niet echt grote interesse in beide games:)

Kristof

Legacy Member
wat zoek je zoal op xbox360? ik heb ook beatles rockband sealed en disaster day of crisis, nog nieuw te ruil voor de wii

JimmyPatterson

Legacy Member
Stel maar iets voor:), niet echt specifieke games in gedachte

Kristof

Legacy Member
FIFA 10, POP the forgotten sands, reflex mx vs atv, Left 4 dead 2, Nier? allemaal nog sealed

Rorschach

Legacy Member
Interesse in:
Eternal Sonata
Afro Samurai
Metro 2033
Grid
Gears 2

Combo mogelijk!

Kristof

Legacy Member
:lol:ja Fifa 10 is nog sealed, belgische release, voor mij is het een deal, aangezien ik ook van imburg ben, kan ik nog zelf komen brengen dus geen verzendkosten of wachten op trage post :lol:

JimmyPatterson

Legacy Member
Fifa 10 sealed is genoteerd:)


@Helrose; gaat u nog verder bieden?


Ik ben geneigd om het bod van Kristof te accepteren; vermijden van verzendkosten etc:)

hellrose55

Legacy Member
ah sspijtig kwou nog 25 euro bieden, afsluiting was toch 20.00u.?

JimmyPatterson

Legacy Member
hellrose55 zei:
ah sspijtig kwou nog 25 euro bieden, afsluiting was toch 20.00u.?

Kheb mijn post ge-edit:p

Zou u er bezwaar tegen hebben moest ik de fifa 10 deal accepteren?

@Rorschach; geen interesse in de games, toch bedankt! (kwestie dat ik u niet vergeet^^)


Edit; kga afsluiten:) Fifa 10 heeft nog een vrij hoge nieuwprijs en Kristof kan komen brengen etc. Sorry Hellrose:)

Rorschach

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Kheb mijn post ge-edit:p

Zou u er bezwaar tegen hebben moest ik de fifa 10 deal accepteren?

@Rorschach; geen interesse in de games, toch bedankt! (kwestie dat ik u niet vergeet^^)


Edit; kga afsluiten:) Fifa 10 heeft nog een vrij hoge nieuwprijs en Kristof kan komen brengen etc. Sorry Hellrose:)

Grapjas, fifa tien kost 6 euro in dreamland en bijna overal anders 20 of 30 euro :p.

Maar tis een bangelijk spel! Dus veel plezier!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan