JimmyPatterson
Legacy Member
Yuuu
Ik ga mijn arcade stick verkopen. De reden van verkoop is vrij simpel; ik gebruik hem gewoon niet en hij staat hier maar in de doos.
De stick is in zeer goede staat en werkt perfect.
De doos is wel in een iets mindere staat (zie foto's)
Foto's;
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Het bieden begint bij 15 excl (verzendkosten zijn €5)
Omdat dit een snelverkoop is, sluit ik morgenavond om 20:00 af
Ik wil eventueel ook nog ruilen tegen Xbox/Xbox 360 games of zelfs Wii games
Stel maar iets voor^^
Veel biedplezier!
Ik ga mijn arcade stick verkopen. De reden van verkoop is vrij simpel; ik gebruik hem gewoon niet en hij staat hier maar in de doos.
De stick is in zeer goede staat en werkt perfect.
De doos is wel in een iets mindere staat (zie foto's)
Foto's;
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Het bieden begint bij 15 excl (verzendkosten zijn €5)
Omdat dit een snelverkoop is, sluit ik morgenavond om 20:00 af
Ik wil eventueel ook nog ruilen tegen Xbox/Xbox 360 games of zelfs Wii games

Stel maar iets voor^^
Veel biedplezier!

ja Fifa 10 is nog sealed, belgische release, voor mij is het een deal, aangezien ik ook van imburg ben, kan ik nog zelf komen brengen dus geen verzendkosten of wachten op trage post