Archief - RROD xbox360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Ik verkoop een 360 met de befaamde RROD. De foutcode is 0102.
Ik heb zelf de xclampfix geprobeerd, maar zonder succes(hoogstwaarschijnlijk teveel koelpasta gebruikt, en 'k heb geen zin meer om hem opnieuw open te gooien+'k heb ook geen koelpasta meer)

Hij heeft geen hdmi en is 3+ jaar oud.

Bij de xbox krijg je de doos, en een powerbrick.

foto: http://img18.imageshack.us/img18/5381/img1200jpg.jpg

Prijs: min 25 exclu
meeneem 30 exclu

Terror Factor

Legacy Member
zonder, staat toch redelijk duidelijk in de beschrijving lijkt me? :p

Terror Factor

Legacy Member
aageon - DC zei:

Verzending via kiala dan toch he? :)
Da's dan genoteerd, ik zal om middernacht afsluiten, ik had hetzelfde bod nog gekregen via kapaza(9lives heeft wel de voorkeur), dus 'k ga die geinteresseerde nog eens contacteren.

Terror Factor

Legacy Member
aageon - DC zei:
sorry free bump :)

Waarom hebt ge uw post geedit :/ Da's wel not done...
Dus euhm, da's kopen of een slechte itrader, kies maar.

aageon - DC

Legacy Member
ik heb het direct veranderd (in dezelfde tijd dat ik het had gepost), had niet gezien dat zonder hdmi was ;) Negatieve itrader maakt me niet zo uit en je hebt bod op kapaza, staat niet vermeld in de post dat hij ook ergens anders te koop staat, hierbij zeg ik dan ook definitief mijn bod op.

Terror Factor

Legacy Member
'k heb de andere geinteresseerde gecontacteerd, en hij koopt hem, xbox is dus verkocht.

Ruben182

Legacy Member
Alé dan heb je hem na 4 topics aan te maken toch kunnen verkopen op kapaza ;)
Wel een beetje een onterechte iTrader voor aageon imo.

Terror Factor

Legacy Member
Met een beetje geduld kom je ver he :)

Qua iTrader: het staat duidelijk in de topic dat hij geen hdmi heeft en dat hij ouder is dan 3j. Bieden is kopen, en da's hier altijd zo geweest op 9lives, dusja...

Ruben182

Legacy Member
Mrjah negatieve iTrader is een beetje permanent vind ik.
Zolang er geen kwaad opzet in het spel is vind ik het onterecht :)
Is eerder voor als je opgelicht wordt ofzo.

Maar soit, maakt niet uit :p Sorry voor offtopic.

Terror Factor

Legacy Member
Mja, mss wel een beetje te hevige reactie(stond nu toch al effe te koop, en die van kapaza zijn nogal vaak niet echt betrouwbaar), ma in principe wel terecht. Hij had gewoon pech nu:p

aageon - DC

Legacy Member
je hebt er ook 1 van mij gekregen dan :)

Vermelding van verkoop op andere plaatsen is verplicht, no hard feelings ;)

ProGunNL

Legacy Member
omfg laat gewoon allebei die itrade vallen. wie is er nu beter van geworden

Terror Factor

Legacy Member
@aageon: daar kan ik hoogstens een infraction voor krijgen(omdat het niet in de beginpost stond), geen itrader, aangezien ik het bod hier vermeld heb, en een afsluitdatum, en andere mensen de kans heb gegeven om te overbieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan