Terror Factor
Legacy Member
Ik verkoop een 360 met de befaamde RROD. De foutcode is 0102.
Ik heb zelf de xclampfix geprobeerd, maar zonder succes(hoogstwaarschijnlijk teveel koelpasta gebruikt, en 'k heb geen zin meer om hem opnieuw open te gooien+'k heb ook geen koelpasta meer)
Hij heeft geen hdmi en is 3+ jaar oud.
Bij de xbox krijg je de doos, en een powerbrick.
foto: http://img18.imageshack.us/img18/5381/img1200jpg.jpg
Prijs: min 25 exclu
meeneem 30 exclu
Ik heb zelf de xclampfix geprobeerd, maar zonder succes(hoogstwaarschijnlijk teveel koelpasta gebruikt, en 'k heb geen zin meer om hem opnieuw open te gooien+'k heb ook geen koelpasta meer)
Hij heeft geen hdmi en is 3+ jaar oud.
Bij de xbox krijg je de doos, en een powerbrick.
foto: http://img18.imageshack.us/img18/5381/img1200jpg.jpg
Prijs: min 25 exclu
meeneem 30 exclu


Negatieve itrader maakt me niet zo uit en je hebt bod op kapaza, staat niet vermeld in de post dat hij ook ergens anders te koop staat, hierbij zeg ik dan ook definitief mijn bod op.