EvilDevil10en
Legacy Member
k heb nog een RROD staan, deze heeft al een clamp fix gehad, en start meestal normaal op, de vorige eigenaar heeft de case achteraan wel wat om zeep geholpen door niet het juist materiaal te gebruiken om hem te openen. Verder heeft deze ook een geflashte drive, met de laatste ixtreme (1.6 denk ik), en is er een extra 60mm cooler voorzien binnekant op de case, maar die mocht niet baten.
De xbox zelf is van 2006
Er zit een voeding en een gewone av kabel bij.
De xbox zelf is van 2006
Er zit een voeding en een gewone av kabel bij.
