rox77
Legacy Member
Bij deze verkoop ik dus men red dead redemption
gisteren gekocht bij game-mania waregem
wegens niet mijn stijl (speel vooral racegames!)
59euro nieuwprijs
bieden maar!
kan ook worden geruild tegen split second velocity of image ervan
ps/ ook opzoek naar mensen met backups op disc
gisteren gekocht bij game-mania waregem
wegens niet mijn stijl (speel vooral racegames!)
59euro nieuwprijs
bieden maar!
kan ook worden geruild tegen split second velocity of image ervan
ps/ ook opzoek naar mensen met backups op disc