Archief - Recentere en oudere games, lijst aangepast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cleanex

Legacy Member
Hierbij doe ik een deel van mijn gamescollectie weg. Alles is aangekocht in een plaatselijke videotheek, al heb ik een idee dat deze eigenaar importeert vanuit de UK.

Bieden mag gerust - ruilen = enkel tegen Forza 4 ( combo kan ook ), of Lord of the Rings: WON, X-men Destiny, Captain America

- Disney Universe ( geruild met vidiot)
- Cabela Survival ( redelijk easy achievs) Verkocht aan Drace
- Driver San Francisco Verkocht aan to71943
- Rayman Origins (geruild met The General
- Hunted- The Demon Forge
- Dreamwork Kartz
- Need for Speed - The Run ( codes gebruikt) Verkocht aan Arno 2
- WRC 2 Verkocht aan Jiggyland
- Big Air Stoked Verkocht aan Spoon
- Red Faction: Armageddon Verkocht

Deze thread kan dagelijks aangevuld worden indien ik andere games uitspeel - of terugvind in men collectiekast :)

mvg

Cleanex

Legacy Member
The General: bod genoteerd. Hou dit nog open tot donderdag 24 u

Raptus: Zit niet meteen iets tussen waarin ik geinteresseerd in ben, sorry

Greatbeesje: sega rally jaren geleden al gehad, geen behoefte om dit nog eens te doen :) sorry

Xazirri

Legacy Member
Die Cabela, heb je daar die gun niet voor nodig?

Dit gezegd zijnde, hoeveel had je gewild voor Madagascar Kartz? Apart en eventueel samen met Rayman?

Cleanex

Legacy Member
Xazirri: je hebt er de gun niet voor nodig. Het richten is in het begin wat onwennig, maar wordt vlug gewoon... het is niet cabela's dangerous hunts hé, het is survival :). Voor madagascar Kartz 17 incl, indien samen met rayman 40 incl...

Freakblade: Driver SF is uiterst waarschijnlijk uk versie... Uitbater van de winkel wil zijn bron niet prijsgeven, maar volgens mijn vermoeden is het 90 % uit UK. Online code is NIET gebruikt.

mvg

PRQPHET

Legacy Member
Cleanex zei:
Xazirri: je hebt er de gun niet voor nodig. Het richten is in het begin wat onwennig, maar wordt vlug gewoon... het is niet cabela's dangerous hunts hé, het is survival :). Voor madagascar Kartz 17 incl, indien samen met rayman 40 incl...

Freakblade: Driver SF is uiterst waarschijnlijk uk versie... Uitbater van de winkel wil zijn bron niet prijsgeven, maar volgens mijn vermoeden is het 90 % uit UK. Online code is NIET gebruikt.

mvg
Kga het morgen in GM kopen daar ik niet kan wachten :p

Xazirri

Legacy Member
Hmm, voor €14.98 kan ik het 2dehands kopen in GM, welke al niet goedkoop zijn. Dus ik ga passen. Thanks anyway!

TwinDadddy

Legacy Member
Cabela en Driver ruilen voor Rage Anarchy edition (codes ook ongebruikt)

Cleanex

Legacy Member
up 1 , games toegevoegd, en gewenste games om te ruilen ook toegevoegd.

ralleke

Legacy Member
Madagascar Kartz of Cabela Survival ruilen tegen the bourne conspiracy?

Grtz

Cleanex

Legacy Member
drace: cabela gaat weg voor 20 incl

ralleke: nee bedankt, heb deze reeds gespeeld :) toch merci


red faction armageddon toegevoegd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan