Archief - Recente games!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marginal0

Legacy Member
Liefst te ruil tegen andere recente games. Heb de meeste interessante al wel gehad. Geldbod ook altijd welkom indien het deftig is.

- Goldeneye 007: Reloaded (25 inc) CLOSED
- Dead Island (20 inc)
- Crysis 2: LE
- Batman Arkham City (UK)
- Portal 2 (UK)
- Supremacy MMA (UK)
- Need for Speed Shift 2 (15 inc)
- Assassin's Creed: Brotherhood (classic versie, engelse manual; gratis DLC code) (10 excl)
- Two Worlds 2

ook op 2dehands gezet

redblack

Legacy Member
Marginal0 zei:
Liefst te ruil tegen andere recente games. Heb de meeste interessante al wel gehad. Geldbod ook altijd welkom indien het deftig is.

- Goldeneye 007: Reloaded
- Dead Island
- Crysis 2: LE
- Supremacy MMA (UK versie)
- Need for Speed Shift 2
- Assassin's Creed: Brotherhood (classic versie, engelse manual; gratis DLC code)
- Two Worlds 2

Wat zoek je juist?

Marginal0

Legacy Member
@ Goofus: niets voor mij sorry.

@ vidiot: genoteerd, op einde van de week wordt afgesloten, meeneem 30 inc

Ik zoek niet specifiek iets buiten Marvel vs Capcom 3 Ultimate, Sonic Generations, GoW3,... Voor de rest stel je maar iets voor. :p (uit je tread heb ik enkel interesse in FF13 eventueel)

vidiot

Legacy Member
Einde van de week pas? Dat vind ik te lang...tegen dan kan ik het voor die prijs nieuw kopen.

Marginal0

Legacy Member
Tegen woensdagmiddag dan? Dan heb je hem zeker voor het weekend.

NFS genoteerd. Da's 13 incl tenzij je vrijdagavond - zaterdagmorgen tijd hebt om naar Leuven te komen.

xboxfreak1986

Legacy Member
Marginal0 zei:
Tegen woensdagmiddag dan? Dan heb je hem zeker voor het weekend.

NFS genoteerd. Da's 13 incl tenzij je vrijdagavond - zaterdagmorgen tijd hebt om naar Leuven te komen.

Zaterdagmorgend lukt wel voor mij,kan je me een pm sturen hoe we afspreken

Goofus

Legacy Member
Zelfde vraag voor Brotherhood, afspreken mogelijk in Leuven? Zoja, bod van 10 euro.

Marginal0

Legacy Member
Hoe dringend is het? Want ik ging normaal naar Leuven deze vrijdag maar dat gaat wsl niet doorgaan. Hoe dan ook moet ik zowiezo volgende week er ergens zijn. Aan het station zou het dan zijn.

15 inc is wel meer dan 10 excl, dus voorlopig primeert het bod van wolvenclaw. 13 euro afgehaald en ik sluit direct af. :)

10 euro voor Brotherhood is goed. Gaat volgende week voor jou dan? Liefst niet tijdens de werkuren zeker?

Voor goldeneye wordt bij deze afgesloten.

Portal kost nieuw op amazon nog 30+ euro en 2W2 nog tegen de 40 dus die zou ik samen 40 excl rekenen als richtprijs.

Blooddrink

Legacy Member
Oké bedankt, zoveel heb ik er niet voor over.
Succes met de verkoop verder!

Marginal0

Legacy Member
Je mag altijd een tegenbod geven. Remember: je kan ook altijd ruilen. :p

Voor 2W2 kan ik ook altijd een toevoeging doen qua prijs. Portal 2 is natuurlijk anders. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan