Archief - Rango TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Juist uitgespeeld dus mag deze weg

in perfecte staat , easy 1000 GS

X-travaganza

Legacy Member
wat vraag je ervoor...moet niet voorstellen voor een ruil met Night at the museum 2 of Call of Juarez;bound in blood,want deze heb je al gehad ;)

Sportinggboy

Legacy Member
idd, ik zoek altijd Lego games ( behalve Harry potter :p )

meeneem 15 inc :)

Sportinggboy

Legacy Member
lego badman heb ik ondertussen :) en Pure heb ik geen interesse in :)

Cyaankali

Legacy Member
Beste Dante VL & Sportinggboy,

Probeer beiden tot een oplossing te komen op een volwassen manier zodat ik de negatieve itrader eventueel kan verwijderen.

Er zijn uiteraard heel wat zaken via PM gebeurt maar dat is irrelevant omwille van het feit dat wij daar geen zicht op hebben.

Hou me op de hoogte via deze thread.

Sportinggboy

Legacy Member
how how, er zijn geen zaken via pm afgesproken. De enige pm's die ik gestuurd heb was om te vragen waar mijn geld zat ( dat ik tot op heden nog niet ontvangen heb ondanks dat ik het spel verzonden heb en hij het heeft aangekregen). Ik heb hem zelf een pm gestuurd om te melden dat als ik het geld alsnog krijg ik meteen die negatieve trader laat verwijderen. Daar heb ik geen reactie op gekregen ...

Cyaankali

Legacy Member
Alvast bedankt voor je feedback Sportinggboy.

Sportinggboy zei:
how how, er zijn geen zaken via pm afgesproken. De enige pm's die ik gestuurd heb was om te vragen waar mijn geld zat ( dat ik tot op heden nog niet ontvangen heb ondanks dat ik het spel verzonden heb en hij het heeft aangekregen). Ik heb hem zelf een pm gestuurd om te melden dat als ik het geld alsnog krijg ik meteen die negatieve trader laat verwijderen. Daar heb ik geen reactie op gekregen ...

Dante VL

Legacy Member
Sportinggboy zei:
how how, er zijn geen zaken via pm afgesproken. De enige pm's die ik gestuurd heb was om te vragen waar mijn geld zat ( dat ik tot op heden nog niet ontvangen heb ondanks dat ik het spel verzonden heb en hij het heeft aangekregen). Ik heb hem zelf een pm gestuurd om te melden dat als ik het geld alsnog krijg ik meteen die negatieve trader laat verwijderen. Daar heb ik geen reactie op gekregen ...

how how ik heb al 100keer gezegt en ik herhaal me niet meer dat ik da geld heb overgeschreven heb ik heb capt america toch direct opgestuurd naaar jouw en direct overgeschreven dusja kijk naar de rest van men itrades iedereen tevreden stipt enz ik zal het dan nogeens nakijken zoals ik al tien keer heb gedaan en al die negative itrade er dan blijft opstaan het zij zo.en die pm ik werk in ploegen vroegen laten en nacht heb nie zo de fut dan om eens even op 9lives te kijken dus daarvoor men exusses greetz dante

Sportinggboy

Legacy Member
Dante VL zei:
how how ik heb al 100keer gezegt en ik herhaal me niet meer dat ik da geld heb overgeschreven heb ik heb capt america toch direct opgestuurd naaar jouw en direct overgeschreven dusja kijk naar de rest van men itrades iedereen tevreden stipt enz ik zal het dan nogeens nakijken zoals ik al tien keer heb gedaan en al die negative itrade er dan blijft opstaan het zij zo.en die pm ik werk in ploegen vroegen laten en nacht heb nie zo de fut dan om eens even op 9lives te kijken dus daarvoor men exusses greetz dante

Stuur daar dan een bewijs van zoals ik al gevraagd heb in PM. Als het waar is moet je daar altijd een bewijs van hebben in uw uittreksels. Zoals ik al zei kan het altijd dat er iets mis gelopen is in de banken. Ik wil altijd men bewijs van mijn uittreksels laten zien, dan zal je zelf zien dat er geen geld is opgekomen. Je hebt mij toen gezegd dat er problemen waren met de bank ofzo en nu zeg je dat je het meteen overgeschreven hebt. Nu kan ik toch niet goed meer volgen hoor :)

Dat ik Captain America meteen ontvangen heb heb ik toch meteen gezegd? Dat ontken ik toch niet? Dit is een andere deal

Kwertie

Legacy Member
Negatieve feedback werd (terecht) gegeven. Als deze thread toch terug open moet geef je maar 'n seintje via een report :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan