moeder_theresa
Legacy Member
Daar ik deze dit weekeng ga uitspelen (kan pas maandag verzenden), zet ik hem alvast te koop of te ruil. Code is gebruikt.
Het doosje is een heel klein beetje beschadigd. De rest van het doosje, boekje en cd zijn in perfekte staat.
Ruilen doe ik tegen bv. Sniper Elite V2, Max Payne 3, ... of te koop.
Grtz
Het doosje is een heel klein beetje beschadigd. De rest van het doosje, boekje en cd zijn in perfekte staat.
Ruilen doe ik tegen bv. Sniper Elite V2, Max Payne 3, ... of te koop.
Grtz
