Zarih
Legacy Member
Zarih zei:Ik heb een bod gekregen voor 150€ op alles van de neef van mijn vriendin.
Als ik tot woensdag geen hoger bod krijg gaat alles weg naar hem.
Die verkoop gaat toch niet door.
Inv, bod genoteerd.
Momenteel heb ik:
- xbox + Halo 3,Gta 4,PGR 3 Classic edition 80€ voor Baffel
- Skate 2 20€ incl voor Inv
Woensdagavond sluit ik af.