Archief - Pakket (onder garantie) & games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hellsystem

Legacy Member
Mijn eerste post hier. :)

Dit is wat ik aanbied:
Xbox 360
Onder garantie, heb aankoopbewijs en doos nog.
60 GB harde schijf.
Alle kabels die in de doos zaten.
Draadloze controller.
Oplaadkabel + batterypack voor controller.
Headset (geen draadloze)

Games:
Crackdown
Forza 2
Forza 3
Halo 3
Halo ODST
Halo Reach
Fallout 3
Fifa 08
Divinity 2
Ghost Recon 2
Rainbow Six Vegas 2
Lego Indiana Jones
Kung Fu Panda
Battlefield Bad Company 2
GTA 4

Op de HDD staat nog extra content zoals nieuwe maps, een handvol games van xbox marketplace en meer.

Ik zou graag een eerlijke prijs hebben, omdat ik nog een student ben.

Indien intresse kan ik voor foto's en dergelijke zorgen.

Reden van verkoop is omdat ik het amper nog gebruik, dus kan ik misschien iemand anders er gelukkig met maken.

Hellsystem

Legacy Member
Had ik over het hoofd gezien.
Xbox is op 6/7/2010 gekocht.
Dus garantie is geldig tot 6/7/2012.

Alles werkt zoals het hoort en heeft altijd op een warme, droge plaats gestaan.

@ chrysler, game mania vraagt er 20 voor, dus 15 is goed voor mij exclusief verzending. Laat maar weten wat je hiervan vind.

TearsfLuna

Legacy Member
Even vermelden; Als het nog een oude xbox is, dus niet de nieuwe zwarte slim heb je 2 jaar garantie zoiezo, maar voor RROD en e74 heb je 3 jaar ;)

Hellsystem

Legacy Member
Bedankt voor dat te vermelden.
Het is inderdaad geen slim.

xboxfreak1986

Legacy Member
Hellsystem zei:
Had ik over het hoofd gezien.
Xbox is op 6/7/2010 gekocht.
Dus garantie is geldig tot 6/7/2012.

Alles werkt zoals het hoort en heeft altijd op een warme, droge plaats gestaan.

@ chrysler, game mania vraagt er 20 voor, dus 15 is goed voor mij exclusief verzending. Laat maar weten wat je hiervan vind.

Wat game mania geeft 20e hiervoor? da geloofde toch zelf niet, tenzij je hen niet kent !! denk dat game mania met moeite 7.50e voor da spel geeft, da gy hier verkoopt

TearsfLuna

Legacy Member
xboxfreak1986 zei:
Wat game mania geeft 20e hiervoor? da geloofde toch zelf niet, tenzij je hen niet kent !! denk dat game mania met moeite 7.50e voor da spel geeft, da gy hier verkoopt

ik zou zijn post nog eens lezen :)

Hellsystem

Legacy Member
Ik heb een bod van 150 voor alles.
Tot 23h kan je hoger bieden, nadien sluit ik het af.

Hellsystem

Legacy Member
Jawel, 3 berichten boven die van jou.
"Ik heb een bod van 150 voor alles."

FragDAnvers

Legacy Member
maar wie heeft dit geboden ?
Best de regels even lezen alvorens hier te posten.
Als dit aangeboden staat buiten 9lives moet dit steeds vermeld staan.

FragDAnvers

Legacy Member
maar wie heeft dit geboden ?
Best de regels even lezen alvorens hier te posten.
Als dit aangeboden staat buiten 9lives moet dit steeds vermeld staan.

Hellsystem

Legacy Member
Uiteraard stond dit op andere sites. Logisch toch?
Het kan me niet meer schelen, het is verkocht. U mad hater?

FragDAnvers

Legacy Member
Nee, maar je zou beter de regels eens naleven op het forum.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan