Archief - mooie xbox 360 spellen tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zhiii

Legacy Member
Tiger woods pga tour 2006
sonic unleashed
Tom clancy's endwar
Shaun white snowboarding
Fuel

interesse uit deze (combi mag) voor left 4 dead, assasins creed of DC universe?

Groeten

Marginal0

Legacy Member
70 inc dan voor MK vs DC, L4D, N4S & Bioshock 2 anders? meer geef'k der ni voor, dees is al een genereus bod imo en is een pakket he :).

crazyjoker

Legacy Member
Marginal0 zei:
70 inc dan voor MK vs DC, L4D, N4S & Bioshock 2 anders? meer geef'k der ni voor, dees is al een genereus bod imo en is een pakket he :).

het is een pakket dat wel, maar het zijn 4 spellen waarvan bioshock 2 60 euro in de winkel kost en de verzendingen zijn dan ook zo'n 10 euro denk ik dus nee, srry

Marginal0

Legacy Member
10 euro? amai, waar verzend gij uw dinges? nooit van de post gehoord? :p

crazyjoker

Legacy Member
Marginal0 zei:
10 euro? amai, waar verzend gij uw dinges? nooit van de post gehoord? :p
hmm ik weet dat het 4 euro verzending is voor een pak met 2 spellen
aangezien het er 4 zijn zou het 8 euro zijn(tenzij in zo een groot pak maar ik weet niet hoeveel dat kost) en dan ook nog het pak zelf betalen = 10 euro

Marginal0

Legacy Member
een tip dan voor in't vervolg: koop gewoon een large envelop en doe die spellen daarin. da's 1.3 voor de envelop, en 1.7 voor de verzending. bekke vriendelijk doen en da lukt wel. allé, bij mij toch. :)

x2 is dat 6 euro. in't slechtste geval moete met taxipost en is't 7 euro max.

crazyjoker

Legacy Member
Marginal0 zei:
een tip dan voor in't vervolg: koop gewoon een large envelop en doe die spellen daarin. da's 1.3 voor de envelop, en 1.7 voor de verzending. bekke vriendelijk doen en da lukt wel. allé, bij mij toch. :)

x2 is dat 6 euro. in't slechtste geval moete met taxipost en is't 7 euro max.

de prijs van verzendingen is opgeslagen tot 2.07 euro just to know, maar toch bedankt

sossis

Legacy Member
Hoeveel wil je nu voor de guitar hero 3 met guitar? Ik zou het eventueel kunnen komen afhalen.

Pieter

sossis

Legacy Member
30 euro voor guitar hero 3 met guitar (als de het de guitar is van guitar hero 3 of later en in goede staat). Liefst dit weekend afgehaald.
Hoeveel wil je nog voor die fifa 09?

crazyjoker

Legacy Member
sossis zei:
30 euro voor guitar hero 3 met guitar (als de het de guitar is van guitar hero 3 of later en in goede staat). Liefst dit weekend afgehaald.
Hoeveel wil je nog voor die fifa 09?

het is de guitar van guitar hero 3 nrlml is het in goede staat en voor fifa 09 zou ik 13 euro voor willen stuur een pm als het allemaal goed is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan