Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
crazyjoker zei:dit is waar(not) het spel alleen kost nog meer
Ninetails zei:Dude tis zo, khebt zelf nog gaan vrage
En we zijn bezig over de gitaar alleen ;D
tyrannix zei:bio 2 tegen prototype en red faction guerilla??
Marginal0 zei:70 inc dan voor MK vs DC, L4D, N4S & Bioshock 2 anders? meer geef'k der ni voor, dees is al een genereus bod imo en is een pakket he.
hmm ik weet dat het 4 euro verzending is voor een pak met 2 spellenMarginal0 zei:10 euro? amai, waar verzend gij uw dinges? nooit van de post gehoord?![]()

Marginal0 zei:een tip dan voor in't vervolg: koop gewoon een large envelop en doe die spellen daarin. da's 1.3 voor de envelop, en 1.7 voor de verzending. bekke vriendelijk doen en da lukt wel. allé, bij mij toch.
x2 is dat 6 euro. in't slechtste geval moete met taxipost en is't 7 euro max.
sossis zei:Hoeveel wil je nu voor de guitar hero 3 met guitar? Ik zou het eventueel kunnen komen afhalen.
Pieter
Mr YuYu zei:assasins creed 10 incl. (indien geen classic)
sossis zei:30 euro voor guitar hero 3 met guitar (als de het de guitar is van guitar hero 3 of later en in goede staat). Liefst dit weekend afgehaald.
Hoeveel wil je nog voor die fifa 09?