Archief - [moet DRINGEND weg] Xbox 360 Racing Wheel + pedalen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TJ3

Legacy Member
Ik verkoop mijn racing wheel origineel van Microsoft. Heeft een tijdje dienst gedaan maar mag nu weer weg. Alles in prima staat, het geheel is wireless enkel loopt er een kabel van de stuur naar de pedalen. Bieden maar en we zullen wel zien! Grtz

Hieronder kun je via de links naar de 2 foto's van de stuur kijken, maar ik heb ook nog een foto van de pedalen die ik er maar niet op krijg;)
STUUR:
http://www.megafileupload.com/en/file/188733/Stuur-1-jpg.html
http://www.megafileupload.com/en/file/188734/Stuur2-jpg.html

PEDALEN:
http://www.easy-share.com/1909184587/Pedalen.jpg

TJ3

Legacy Member
pm me je emailadres en dan stuur ik er op;) ik weet niet hoe dat juist werkt met die imageshack ofzo. Tis wel al een jaar oud denk ik en dus ook al uit garantie, want ik heb er geen garantiebewijsje van ofzo.

SlyR

Legacy Member
Ik pm je mijn emailadres, en zet voorlopig een bodje van 45 euro excl. :)

montana13

Legacy Member
ik wil ook wel een bod plaatsen,indien ik een foto te zien krijg

juniorjoa

Legacy Member
55 euro en ik kom het nog vandaag of morgen halen
of de game Darksiders + oplegje(15€) wat ik liever wil


grtz

TJ3

Legacy Member
@ SlyR & Montana 13: Ik ben nu foto's aan het trekken en uit aan het zoeken hoe ik ze in de post kan verwerken zodat iedereen ze kan zien.
@ Juniorjoa: heb wel interesse in je geldbod, dus bij deze genoteerd. Weet je ook om hoelaat je eventueel je zou kunnen?

SlyR

Legacy Member
Goed ontvangen, stuur ziet er in prima staat uit dus bij deze ook nog eens bevestiging van mijn bod.

SlyR

Legacy Member
Graag verzenden :) Maar ik denk dat het het gemakkelijkst (en goedkoopst) zal zijn met Kiala. Ik ben namelijk van Deerlijk, dus da's nogal moeilijk om der efkes om te komen. :)
Tenzij je soms in de buurt van Gent bent.

TJ3

Legacy Member
Ik ben van Genk en kom dus helaas nooit daar.. Ik heb wel al gekeken via Google en heb gezien dat er hier kortbij mij zo'n Kiala punt is;) Maar ik moet me ervoor registreren heb ik gezien;) Ik weet wel niet of het veilig is:^) Maar dat laat ik aan jou over ;)

TJ3

Legacy Member
voor mij is dat genoeg;) SlyR heeft voor mijn part "gewonnen", st mij een pm met je gegevens en dan kunnen we dit afronden! Grtz

[THREAD MAG DICHT]

skatemania

Legacy Member
TJ3 je moet een sluituur zetten dacht ik, anders is dit in strijd met de regels en ga je hier bakken kritiek krijgen (correct me if i'm wrong)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan