Rh1n0
Legacy Member
Ik verkoop Mass Effect 3 voor Xbox 360 (UK versie). Wist niet goed of dit onder "import" viel, gezien het gewoon PAL is. Game is gloednieuw en nog niet gebruikt. Online pass is ook ongebruikt. Game doe ik weg wegens verkeerde bestelling. Ik moest de PS3 versie hebben. Voor €39,- is hij de jouwe. (incl verzending). Mensen regio Brugge kunnen er ook om komen en cash betalen.
pm of reply!. Zoekertje staat ook op shrimprefuge.be.
pm of reply!. Zoekertje staat ook op shrimprefuge.be.
Reden van verkoop is dat ik al mijn saved games die mass effect gebruikt op mijn play3 staan.