Archief - Mass Effect 3 N7 Collector's Edition Ongebruikte codes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDilatedx

Legacy Member
Omdat ik deze binnenkort uitspeel, zet ik hem alvast te koop.

Betreft de beperkte oplage van N7 collector's editions en ALLE CODES zijn ONGEBRUIKT!

Inclusief DLC code en 50 Achievement gamerscore. Alles ongebruikt dus :)

Geen belachelijke boden aub, ik stel geen minimumprijs vast, je hoort het wel als ik het goed vind :)

ME3_CELG.jpg


Mass Effect 3 Collector's Edition

Premium metal case featuring male and female Commander Shepard
70-page hardbound art book
Limited edition Mass Effect comic by Dark Horse Comics
Fabric N7 patch.
Exclusive 4x6 lithographic print of the SR-2 Alliance Normandy
Additional in-game content including
N7 Arsenal Pack - Bring the firepower with the N7 Sniper Rifle, Shotgun, SMG, and Pistol.
Squad alternate appearance pack
Robotic Dog for on board the Normandy
Mass Effect 3 digital soundtrack.

Daimakaimura

Legacy Member
lol nieuwprijs kost 90€
voor iets wat nu niet meer te vinden is

Depresjon

Legacy Member
Mss toch maar een min prijs opzetten dan?

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

xDilatedx

Legacy Member
Beide boden tot nu toe zijn idd lachwekkend.

Richtprijs is rond de 60 euro

Als je het komt afhalen of we kunnen ergens afspreken, kan er nog wel wat af. Verzending zal namelijk niet goedkoop zijn.

MarsH

Legacy Member
Waarom koop jij een lim. ed als je er nix v gebruikt btw?

en tis bieden eh, welke sjaak gaat er nu aan 80 beginnen, met risico dat codes wel gebruikt zijn.

In 10 min had je 2 boden, moest er geen commentaar op gekomen zijn, had je binnen het uur je 70 bereikt maja

xDilatedx

Legacy Member
Er is geen enkel risico dat de codes gebruikt zijn; ik denk dat ik meer dan duidelijk genoeg ben geweest :)

Vind het trouwens wel grappig om commentaar te krijgen van iemand zonder itrader :)

Geen verdere off-topic aub; enkel bieden.

MarsH

Legacy Member
Vind ik niet zo grappig eerlijk gezegd.

En hoe kan jij dat nu meer dan duidelijk genoeg zeggen? Omdat je iTrader op 78 staat? Zal wel waar zijn maar is geen garantie, om daar vragen bij te stellen is allesbehalve lachwekkend.

Je hebt nog altijd niet gezegd waarom je een lim.ed. koopt wanneer je er niets van gebruikt. Lijkt me gewoon onlogisch.

Sorry voor het storen :offtopic:

xDilatedx

Legacy Member
Uiteraard, doe maar een voorstel :)

Ik woon in Temse en werk in Zandvliet (Antwerpen)

Yones

Legacy Member
MarsH zei:
Je hebt nog altijd niet gezegd waarom je een lim.ed. koopt wanneer je er niets van gebruikt. Lijkt me gewoon onlogisch.

Dat is xDilatedx z'n handelmerk, kopen uitspelen en verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan