poepman returns
Legacy Member
Ik verkoop mijn exemplaar van mafia 2, wegens uitgespeeld.
Aangezien het amper een week oud is, zou ik er toch nog een 40-45 euro voor willen krijgen.
Dus ik start bij €40 en laat ons zeggen €45 = meeneemprijs!
Als de koper eventueel in de regio van Willebroek, wil ik het gerust komen brengen en anders is het uiteraard met de post..
Ik dank u
Aangezien het amper een week oud is, zou ik er toch nog een 40-45 euro voor willen krijgen.
Dus ik start bij €40 en laat ons zeggen €45 = meeneemprijs!
Als de koper eventueel in de regio van Willebroek, wil ik het gerust komen brengen en anders is het uiteraard met de post..
Ik dank u