Archief - LOSSE VERKOOP console + extra's + heel wat games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fruityboxing

Legacy Member
Hallo,

Gelieve eerst volgende mededeling te lezen:

- De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
- Verzending op eigen risico.
- Afhalen krijgt voorkeur op verzenden.
- Meer items kopen = voorkeur.
- Boden onder de aangegeven prijzen worden NIET aanvaard en vraag ik te verwijderen om de thread overzichtelijk te houden.

wegens blijkbaar geen interesse in het totaalpakket, zal ik proberen een hele hoop dingen apart te verkopen:

- X360 console van 1 jaar oud. Dus nog ruimschoots garantie. Is een pro (hdmi), 60gb HDD, 1 draadloze controller.€75

- Componentkabel. Hoeft niet veel uitleg bij zeker? :) €10

- Games:
Vanaf €20 per spel
- Call of Duty Modern Warfare 2
- Darksiders
- Assassin's Creed 2
- GTA 4 episodes from Liberty City

Vanaf €15 per spel
- Call of Duty World at War
- Borderlands
- The Godfather 2

Vanaf €10 per spel
- Saint's Row 2
- Fallout 3
- Oblivion

Vanaf €5 per spel
- Saint's Row
- Far Cry 2
- Lego Indie Jones/Kung Fu Panda
- Crime Scene Investigation
- PGR4
- Skate 2

fruityboxing

Legacy Member
Nope. Ik werk volgens fundamentele economische principes. Eerst betalen, dan krijg je je gekochte goed :)

Jessed

Legacy Member
Dan vrees ik dat je hier niet veel zal verkocht krijgen. Je itrader is 0, mijne 88 (100%).

Ik ben er zeker van dat anderen net zoals mij gaan redeneren...

Rayko

Legacy Member
Kheb wel intresse in Darksiders, maar idd.. ga niet zomaar eerst 20€ betalen aan iemand met nog nooit een transactie :) denk er nog es over ;)

Tits

Legacy Member
Ik heb ook interesse in enkele oudere games, maar ook niet als ik eerst moet betalen.

fruityboxing

Legacy Member
Dat zie ik niet als een probleem hoor. Is eerder jammer voor jullie dan aangezien het mooie prijzen zijn :)

Heerst er tegenwoordig zo'n paranoïde sfeer op het hele internetverkoopsfront? Tis nu niet dat we hier op kapaza of 2dehands zitten he :)

edit: blijkbaar toch wel een serieuze issue bij jullie. Ik wil niet hautain overkomen, maar ik verdien goed mijn boterham, dus ik hoef echt geen 20 euro van mensen achter te houden... Ik blijf bij mijn principe dat ik niet zomaar zaken opstuur zonder ervoor betaald te worden.

Jessed

Legacy Member
fruityboxing zei:
Dat zie ik niet als een probleem hoor. Is eerder jammer voor jullie dan aangezien het mooie prijzen zijn :)

Heerst er tegenwoordig zo'n paranoïde sfeer op het hele internetverkoopsfront? Tis nu niet dat we hier op kapaza of 2dehands zitten he :)

Als er iemand, die ong. 5 dagen geregistreerd is en nog geen enkele beoordeling heeft, iets te koop komt zetten op het buy&sell forum, denkt een mens al eens langer na. Je kan dan nog zoveel beweren als je wilt, de eventuele kopers zullen het een steeds een risico vinden. Daarom dat wij ook ervan uitgaan dat diegene die beduidend minder itaders heeft, als eerst verzendt.
De kans dat je door iemand wordt opgelicht met 50+ positieve itraders is ook wel enorm laag imo.

fruityboxing

Legacy Member
Ik benadruk nogmaals: als jij daar zo over denkt, is dat jammer voor jou. Ik heb mijn principes, jij de jouwe. Laten we het daar nu maar op houden ;)

Jessed

Legacy Member
Voor mij is dat geen enkel probleem, ik zoek wel gewoon voort.
Maar ik ga je al vooraf zeggen dat de kans dat je hier games gaat verkopen nu wel erg klein geworden is...

jikininki

Legacy Member
wat jessed zegt is inderdaad wel zo. Kan je het niet regelen via afhaal dan ofzo ?
ik heb btw wel interesse in xbox 360 als de garantie er nog bij is. 75 €

fruityboxing

Legacy Member
venzy zei:
is deze de HDMI versie?

Idd, HDMI. Was ik er blijkbaar vergeten bijzetten.

@Ducino: Vermelde prijzen zijn excl verzenden. Staat duidelijk aangegeven.

@jikiniki: garantie is normaal op serienummer. Zal ik straks eens nakijken. Maar is dus nog maar een jaar oud.

Afhalen is uiteraard ook een optie ;-)

gvQ

Legacy Member
fruityboxing zei:
Heerst er tegenwoordig zo'n paranoïde sfeer op het hele internetverkoopsfront? Tis nu niet dat we hier op kapaza of 2dehands zitten he :).

Er zijn hier onlangs wat scammers aan het werk geweest op 9lives dus iedereen is wat voorzichtig sindsdien ;)
Vooral omdat Mods gezegd hebben niet te snel te bezwijken voor mooie prijzen, en 2 maal na te denken.

grtz =)

Twinkless

Legacy Member
Intressen in Console kan je save houden?
Ik laat u wat weten.
Alvast een bod:
Iets ruilen uit mijn topic's?

fruityboxing

Legacy Member
Twinkless zei:
Intressen in Console kan je save houden?
Ik laat u wat weten.
Alvast een bod:
Iets ruilen uit mijn topic's?

First come, first served ;)

En ik kan helaas niets doen met je games voor DS. Toch bedankt voor het aanbod.

Duc1n0

Legacy Member
Ik had gratis verzending (€2) verwacht als ik 2 games zou kopen. Laat dan maar. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan