Archief - Kinect, HD 120 gb en Wireless adapter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sw0rdfish

Legacy Member
yo,

Hierbij verkoop ik de volgende onderdelen:

Kinect + Kinect adventures en Kinect sports
(gekocht op 28/12/2010)
minimum 100 euro excl

HD 120 gb
minimum 25 euro excl

Wireless adapter
minimum 25 euro excl

Groeten
Tuur

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
kan die kinect al kopen voor 90 nieuw in bart smit, dus ik bied 60 incl

maniac1981

Legacy Member
ViiP3R_SniiP3RxX zei:
kan die kinect al kopen voor 90 nieuw in bart smit, dus ik bied 60 incl

90€ nieuw? Dat is straf, in Bilzen in de Bart Smith kost hem nog 139€ dacht ik, maar wel met kinect adventures en nog 2 extra games erbij (fruit ninja en ?)

fieziek

Legacy Member
Bij consoleshop.be heb je de kinect plus VIER games [gunslinger, child of eden; kinect sports en nog eentje] aan 99 euro incl verzendingp

maniac1981

Legacy Member
fieziek zei:
Bij consoleshop.be heb je de kinect plus VIER games [gunslinger, child of eden; kinect sports en nog eentje] aan 99 euro incl verzendingp

Heb je hier een link van dan? Want ik vind er enkel de bundel terug voor 149€?

Sorry voor het hijacken, zie het maar als een free up!

maniac1981

Legacy Member
@fieziek: Heb hem gisterenavond besteld via deze link, deze morgen was hij al gearriveerd! Net voor het werk nog even de inhoud nagekeken, maar het spel "Child of Eden" zat er niet bij. Heb nu mailtje gestuurd naar klantendienst, ben eens benieuwd.

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
maniac1981 zei:
@fieziek: Heb hem gisterenavond besteld via deze link, deze morgen was hij al gearriveerd! Net voor het werk nog even de inhoud nagekeken, maar het spel "Child of Eden" zat er niet bij. Heb nu mailtje gestuurd naar klantendienst, ben eens benieuwd.

Bij consoleshop hebben ze een goede klantendienst, dus wees maar zeker dat je de game nog zal krijgen

sw0rdfish

Legacy Member
Wat heb je te bieden viiper
@cleanex, maak er exclusief van en we hebben een deal.

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
sw0rdfish zei:
Wat heb je te bieden viiper
@cleanex, maak er exclusief van en we hebben een deal.

Mw3 harderned edition, bf3 limited edition, FIFA 12 , FIFA 11, tour 11, batman Arkham city, CoD black ops
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan