Archief - Hele hoop XBOX 360 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Octowussy

Legacy Member
Hallo,

Wegens een zeer sexy vriendin en te weinig tijd stel ik de volgende games te koop:

-Bioshock 2 Rapture Edition (14€)
-Halo 3 (5€)
-Final Fantasy XIII (17€)
-Lego Indiana Jones & Kung Fu Panda Combo (10€)
-Alan Wake (17€)
-Brütal Legend (10 €)
-Dragonball Z Burst Limit (14€)
-Gears of War (5€)
-Assassin's Creed II (5€)
-Wet (5€)
-GTA IV (10€)
-Rainbow Six Vegas (5€)
-Mass Effect (Classic) (5€)
-Mass Effect 2 (17€)
-Street Fighter IV (15 €)
-Fable II Collector's Edition (17€)
-Soul Calibur IV (met Yoda :crazy: ) (5€)
-Project Gotham Racing 3 (5€)
-Fifa 09
-Fifa 10
-Fifa 11 (Alle Fifa's samen 10€)

Je kan deze 21 games kopen aan 120€ als je het in 1 pakket wilt of je mag afzonderlijk bieden op iedere game. Niet ruilen: enkel cold, hard cash.

Let the games begin.

Blackslayer

Legacy Member
-Halo 3 (5€)
-Gears of War (5€)
-Wet (5€)
-GTA IV (10€)
-Rainbow Six Vegas (5€)
-Mass Effect (Classic) (5€)
-Mass Effect 2 (17€)
-Soul Calibur IV (met Yoda ) (5€)
-Fifa 09
-Fifa 10
-Fifa 11 (Alle Fifa's samen 10€)

Een schoon prijske en ik kom ze halen ;)

Octowussy

Legacy Member
Blackslayer zei:
-Halo 3 (5€)
-Gears of War (5€)
-Wet (5€)
-GTA IV (10€)
-Rainbow Six Vegas (5€)
-Mass Effect (Classic) (5€)
-Mass Effect 2 (17€)
-Soul Calibur IV (met Yoda ) (5€)
-Fifa 09
-Fifa 10
-Fifa 11 (Alle Fifa's samen 10€)

Een schoon prijske en ik kom ze halen ;)

Deal! Ik stuur een pm met mijn telnr en dan kunnen we afspreken.

brucelee be

Legacy Member
Games nog beschikbaar ?
Boden mogen niet via PM gemaakt worden,dus neem ik aan dat alle games nog beschikbaar zijn.
Wat denk je van 100 euro op gans het pakket afgehaald ?

Octowussy

Legacy Member
@ brucelee be 120 en deal, wat nog steeds een mooie prijs is
@ blackslayer 67 €

brucelee be

Legacy Member
Octowussy zei:
@ brucelee be 120 en deal, wat nog steeds een mooie prijs is
@ blackslayer 67 €

Sorry,hoger dan 100 euro ga ik niet.
Alvast nog veel succes met de verkoop.

Octowussy

Legacy Member
Aangezien het bieden nog maar een paar uur bezig is ga ik wachten tot woensdagavond om al een eerste staat van zaken op te maken. Mensen die het hele pakket willen kopen krIjgen natuurlijk prioriteit, dat spreekt voor zich.

Moest ieder spel apart aangekocht worden zou het op een 187 euro uitkomen. Ik doe dit hele zootje weg aan 120 eur, wat zeeer democratisch is, me dunkt.

Octowussy

Legacy Member
@ alle bieders: woensdagavond maak ik een eerste stand van zaken op en worden de meeste boden overwogen en eventueel geaccepteerd of opnieuw besproken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan