Archief - Heel veel games !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
D!NKSK3N zei:
Wanneer sluit je (vanavond) af voor hetgeen waar ik op geboden heb. Als je afsluit PM me maar.

Vanavond om 22u voor de eerste die al een bod uitbrachten.

Tapuuu zei:
Mijn bod komt eigelijk op hetzelfde neer.
Maar bon, van mij mag jacksparrow hem hebben.


heb wel nog interesse in dead rising 2
bodje van 8 exl

Genoteerd

ignacedh zei:
hoeveel voor tenchu Z
Deze is niet te koop.

Xazirri

Legacy Member
Divinity 2 --> €8 (Ego Draconis of The Dragon Knight Saga ?)
Marvel: Ultimate Alliance --> €8
Spiderman 3 --> €8
Transformers: Dark of the Moon --> €9
Viva Pinata --> €5

En ik heb ook nog interesse in volgende promo's...

Fracture
Jerico

Barbeet

Legacy Member
Xazirri zei:
Divinity 2 --> €8 (Ego Draconis of The Dragon Knight Saga ?)
Marvel: Ultimate Alliance --> €8
Spiderman 3 --> €8
Transformers: Dark of the Moon --> €9
Viva Pinata --> €5

En ik heb ook nog interesse in volgende promo's...

Fracture
Jerico

Het is Ego Draconis (indien ok)

8+8+8+9+5 + extra 4 euro kiala = 42 euro incl? (die promo copies krijg je erbij)

Xazirri

Legacy Member
Barbeet zei:
Het is Ego Draconis (indien ok)

8+8+8+9+5 + extra 4 euro kiala = 42 euro incl? (die promo copies krijg je erbij)

Voor mij is dat ok. (Optie 1)

*edit* Ofwel maak ik er een ronde €50 incl van en neem ik er Overlord 2 & Tenchu Z ook bij. (Optie 2)

*edit* Ofwel €50 incl voor het originele pakket + Captain America (wat dan wel onder het minimum voor deze game is...) (Optie 3)

Dus zeg maar welke van de 3 opties je verkiest. :)

Barbeet

Legacy Member
Xazirri zei:
Voor mij is dat ok. (Optie 1)

*edit* Ofwel maak ik er een ronde €50 incl van en neem ik er Overlord 2 & Tenchu Z ook bij. (Optie 2)

*edit* Ofwel €50 incl voor het originele pakket + Captain America (wat dan wel onder het minimum voor deze game is...) (Optie 3)

Dus zeg maar welke van de 3 opties je verkiest. :)

Optie 2 is beter voor mij :-)

Xazirri

Legacy Member
Optie 2 is goed voor mij. Stuur maar een PM als je de veiling voor het pakketje afrondt!

Barbeet

Legacy Member
Games die nog overblijven :

2. Spiderman Edge of time (sealed) : 13 euro
3. Alan wake (sealed) : 8 euro
5. GTA 4 : 8 euro
6. Ridge Racer unbound : 20 euro
7. Mass effect 3 : 20 euro
8. Moto gp 10/11 : 8 euro
9. Sniper : ghost warrior (classic) : 12 euro
10. Assassin's creed : 8 euro
11. Dead or alive 4 (classic) : 5 euro
12. Devil may cry 4 : 8 euro
13. Spiderman 3 : 8 euro Xazirri
14. Captain america : 12 euro
15. Dragon ball raging blast (sealed) : 10 euro
16. Homefront : 8 euro
18. Pgr 3 : 5 euro
22. Banjo kazooie : 5 euro
25. Bayonetta : 8 euro
27. LA Noire (sealed) : 13 euro
28. Shift 2 : 8 euro

Overzicht :
De mensen hieronder mogen pm sturen (indien dit nog niet gebeurd was)

20. Dead rising 2 : Tapuuu : 10,66 te betalen

4. Castlevania (sealed) : JackSparrow : 10,66 te betalen

26. Crysis 2 (sealed) : justice is done : 13 euro te betalen

29. Razer Onza TE Gaming Controller D!NKSK3N : 24 euro te betalen (kiala, email versturen in pm)

19. CSI : ralleke : 10 euro te betalen

23. Divinity 2 (sealed) : Xazirri : 50 euro te betalen (kiala)
21. Overlord 2 (sealed) : Xazirri
24. Viva pinata : Xazirri
17. Transformers dark of the moon : Xazirri
1. Ultimate Alliance : Xazirri
Xazirri krijgt ook Jerico/Fracture en Tenchu Z er gratis bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan