Archief - groot aantal Xbox360 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fizzl3

Legacy Member
Ik verkoop onderstaande games met steeds een startprijs van 5 euro.
Games kunnen verzonden worden binnen België tegen een meerprijs van 2 euro, + 1euro per extra game.
Afhalen kan ook: te Gent omgeving Watersportbaan (ongeveer 3km van het station).

Een aantal games hebben wat krasjes door gebruik, maar zijn allemaal in werkende staat.

Tom Clancy’s End War
Fight Night Round 3 (Classics)
Soldier of Fortune Payback
Dynasty Warrirors Gundam
Virtua Fighter 5 (2 stuks)
Fifa Street 3
Sega Rally
Turning Point: Fall of Liberty
The Club
Halo 3
Dead or Alive Extreme 2
Army of Two
Hot Wheels Beat That!
Assassin’s Creed
Half-Life 2: The Orange Box
Grand Theft Auto 4 (2 stuks)
Dead Rising (Classics)
World Series of Poker 2008
Viking: Battle for Asgard
Rainbow Six Vegas
WWE Smackdown VS Raw 2007
Need for Speed Pro Street (2 stuks)
Juiced 2
Pro Evolutions Soccer 2008 (2 stuks)
Uefa Euro 2008
Project Gotham Racing 4
Dynasty Warriors 6
NBA Street Homecourt
Gears of War (Classics)
Gears of War Collector’s Editions Metal Box

Nog enkele Xbox games:
Fable Lost Chapters
Halo 2: Limited Collector’s Edition

Jessed

Legacy Member
halo 3+orange box+GTA4 (beiden)+dead rising+gears of war CE+PGR4+army of two= 50 incl.

Fizzl3

Legacy Member
  • halo 3
  • orange box
  • GTA4 (beiden)
  • dead rising
  • gears of war CE
  • PGR4
  • army of two
=> verkocht aan Jessed, behalve de Orange Box.
Totaal 45 euro dus, check PM.

@ Drakengeest: enkel Dynasty Warrios is nog beschikbaar. OK? Check PM.
@ squalleke123: OK voor Sega Rally. Check PM.
@ Red Room: OK voor Orange box en Fight Night. Check PM.

Jessed

Legacy Member
Ik zal viking en AC er anders nog bijnemen, dan komt het op 56 incl neer ;)

SeriousFace

Legacy Member
Update anders eens je lijst met games die je nog hebt, zou handig zijn

Tits

Legacy Member
Jessed zei:
Ik zal viking en AC er anders nog bijnemen, dan komt het op 56 incl neer ;)

Waarom koopt gij eigenlijk dikwijls games dubbel?
Zijt gij nen tweeling ofzo.:D

Sorry voor offtopic

Jessed

Legacy Member
Tits zei:
Waarom koopt gij eigenlijk dikwijls games dubbel?
Zijt gij nen tweeling ofzo.:D

Sorry voor offtopic

:oink:

Lol, nee. Ik heb wel wat familie en maten met een xbox.

Vaak zeggen die tegen mij: als ge eens een goed betaalbaar spel ziet, moogde da altijd voor mij kopen.

En voila, voor 5 euro (want wss kan ik afhalen) vind ik dat toch zeer de moeite. Ik ben blij (itrader, familie en maten gelukkig maken), en de verkoper is blij...

Ik zie het probleem niet :unsure:

Ik zou btw graag eens een reactie op mijn PM krijgen van de TS.

Jessed

Legacy Member
Iemand nog iets gehoord van de TS?

Antwoordt niet meer op m'n PM's :s

edit: nvm, zonet pm gehad :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan