Archief - Games vanaf 1 exc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayvie

Legacy Member
Volgende games mogen weg, allen rechtstreeks uit mijn collectie, dwz compleet en in goede staat.

-Tom Clancy's Ghost Recon
-Timesplitters 2 (Classics)
-Hunter Redeemer
-Mercenaries
-Ghost Recon 2: Summit Strike
-Rainbow Six 3
-Rainbow Six 3: Black arrow
-Need for Speed Underground 2
-Goldeneye Rogue Agent
-Brute Force


1 exc/spel minimum!

Jayvie

Legacy Member
Das 5 exc he, dat noteer ik ook en daar wil ik vanavond al voor afsluiten.

s_kaiba, de rest voor 9 exc voorlopig? Zal ook vanavond afsluiten!

montana13

Legacy Member
Jayvie zei:
Das 5 exc he, dat noteer ik ook en daar wil ik vanavond al voor afsluiten.
weet niet of dat overeenkomt met 5excl, maar ik bied €7 incl :)
(verzending is €2,.. dacht ik)

s_kaiba

Legacy Member
ja zet de rest maar op 9.
Kan je toch verzendne met die ps2 games.

Firedwarf

Legacy Member
Tom Clancy's Ghost Recon Zou je me kunnen zeggen of dit de volledige titel is? Ik heb namelijk deze games al:
Ghost Recon - Advanced Warfighter
Ghost Recon - Island Thunder
Ghost Recon 2
Ghost Recon 2 - Summit Strike

Als em tussen da lijstje staat geen interesse alst echter nog een andere versie is 5 exclu geboden en dan mag je het mee met de box van the sopranos opsturen

Jayvie

Legacy Member
Firedwarf zei:
Tom Clancy's Ghost Recon Zou je me kunnen zeggen of dit de volledige titel is? Ik heb namelijk deze games al:
Ghost Recon - Advanced Warfighter
Ghost Recon - Island Thunder
Ghost Recon 2
Ghost Recon 2 - Summit Strike

Als em tussen da lijstje staat geen interesse alst echter nog een andere versie is 5 exclu geboden en dan mag je het mee met de box van the sopranos opsturen

Gelijk het er staat he, Ghost Recon zonder meer ;) Die AW en IT zijn uitbreidingen, die GR 2 is een vervolg en GR2 SS is een uitbreiding op het vervolg :p

5 exc noteer ik dan.

s_kaiba, de rest nog voor 8 exc blijven houden?

Alles wordt straks afgesloten.

Firedwarf

Legacy Member
magk der gelijk een fotoke van? kwestie van zeker te zijn
merci

Jayvie

Legacy Member
Goh, ik heb een bod van 1 euro/stuk op 8 exemplaren en dan een bod van 5 en 5 op twee aparte games. Totaal zou 18 euro zijn. Als ik die twee games apart mag verkopen (NFS & Ghost Recon) en je geeft 16 euro voor de rest (2 euro/stuk) dan is het goed.

Jayvie

Legacy Member
Ja, ik moet u nog PM'en daarvoor ;) Ik PM iedereen van deze topic tegelijk.

Jayvie

Legacy Member
Wat bedoelt ge nu juist? Dat je past voor Ghost Recon & NFS en dat je de rest neemt voor 16 exc?

*edit* Per PM tot het volgende gekomen:

NFS voor montana (was al zeker)
Ghost Recon voor Firedwarf (was ook al zeker eigenlijk)
de rest voor s_kaiba

de winnaars krijgen PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan