Arcas'
Legacy Member
Gisteren mijn games wat opgeruimd en heb de 2 volgende van onder het stof gehaald:
- Forza Motorsport II
- Project Gotham Racing 3 Classics (lichte beschadiging aan doosje)
FMII verkeerd in nieuwstaat en is perfect in orde, terwijl PGR3 een stukje linksonder uit het doosje heeft, valt nauwelijks op, CD werkt wel nog perfect.
Weet niet wat deze tegenwoordig nog waart zijn, dus bieden maar.
Wil deze 2 games graag weg en anders gaan ze naar de GM
Dacht aan iets van een 15€ excl. verzending als meeneemprijs.
Verzending bedraagt 3excl.
- Forza Motorsport II
- Project Gotham Racing 3 Classics (lichte beschadiging aan doosje)
FMII verkeerd in nieuwstaat en is perfect in orde, terwijl PGR3 een stukje linksonder uit het doosje heeft, valt nauwelijks op, CD werkt wel nog perfect.
Weet niet wat deze tegenwoordig nog waart zijn, dus bieden maar.
Wil deze 2 games graag weg en anders gaan ze naar de GM

Dacht aan iets van een 15€ excl. verzending als meeneemprijs.
Verzending bedraagt 3excl.