Archief - Free DLC mortal kombat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xboxfreak1986

Legacy Member
Bij deze een Code (DLC) voor mortal kombat (x360)
Niet echt een ideé voor wat deze dient,
In ruil voor maybe een itrader! wie hem wilt krijgt hem

chrysler

Legacy Member
Huuskie zei:
Weet er iemand XBOXFREAK zitten? Mens is verdwenen.


ik heb de code gekregen,maar het was al gebruikt.Jij heeft mij gezegd dat hij tegen het weekend 800 microsoft points ging bezorgen voor mij maar niks van gehoord.Ik stuur PM's maar antwoord er niet op! Moet ik hem nu een Negatieve-Itrader geven of wat moet ik ermee doen.Ik heb hem al een Positieve-Itrader gegeven voor de code maar ...

Grtz

JimmyPatterson

Legacy Member
Je kan niet echt een negatieve iTrader geven; eerder een neutrale (je bent niets verloren neem ik aan?).

Andere mensen die wel nog geld/een game van hem moeten, kunnen natuurlijk wel een negatieve iTrader geven.

CurrY

Legacy Member
chrysler zei:
ik heb de code gekregen,maar het was al gebruikt.Jij heeft mij gezegd dat hij tegen het weekend 800 microsoft points ging bezorgen voor mij maar niks van gehoord.Ik stuur PM's maar antwoord er niet op! Moet ik hem nu een Negatieve-Itrader geven of wat moet ik ermee doen.Ik heb hem al een Positieve-Itrader gegeven voor de code maar ...

Grtz

Gij hebt 800 Ms points gevraagd omdat een code die ge gratis kreeg niet werkt ofwa? Of heeft hij dat zelf voorgesteld?

DeVine

Legacy Member
Ik ben ook al hoopeloos lang aan het wachten tegen dat hij mijn geld terug stort van 4200ms points... Hij had dit een tijdje geleden beloofd maar helaas nog niets van gezien.

chrysler

Legacy Member
Sorry voor de late reactie.
Ik geef hem nu een Negatieve Itrader.

Curry: hij heeft dat zelf voorgesteld wanneer ik hem zei dat de code al gebruikt was.
Ik heb hem al paar keren PM verzonden maar niks ontvangen.

Mvg

p@p@

Legacy Member
dees is te gek voor woorden :s
de code gaat niet, jij hebt geen schade en vraagt dan nog eens MS punten?
SCHANDALIG gewoon

Codax

Legacy Member
ydq473 zei:
dees is te gek voor woorden :s
de code gaat niet, jij hebt geen schade en vraagt dan nog eens MS punten?
SCHANDALIG gewoon

Chrysler heeft niet achter die MS punten gevraagd, xboxfreak heeft dat zelf voorgesteld omdat de code niet ging. Dan is het toch maar normaal dat Chrysler zich afvraagt of hij dat nu ging doen of niet? De negatieve iTrader is niet meer dan verdient, als hij al 2 keer zen belofte niet nakomt.

chrysler

Legacy Member
ik heb de MS punten niet gevraagd.Xboxfreak heeft deze zelf voorgesteld.
Waarom een Negatieve Itrader?Hij kon toch wel antwoorden op mijn PM's?
Hij kon zeggen dat hij de MS punten niet kan geven of kweet niet wat.
Ik denk als u in mijn plaats was had u dezefde gedaan.

Mvg

Huuskie

Legacy Member
Nog alt niets ontvangen.....toffe jongen. Ik snap dat niet. Hier deals sluiten en uiteindelijk niets opsturen. Moest die wz dichter wonen kon ik die eens een bezoeksken brengen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan