Als je 30 euro krijgt in de fnac, ga dan daarheen, maar start geen topic met bieden
vanaf 5 euro zonder, na enkele keren vragen, een afsluitdatum te zeggen.
Tot hiertoe hoogste bod 20 excl, zeg afsluitdatum en tijd
Of sluit deze topic en ga naar de fnac.
Geen goede indruk ze, zonder itrader. Wss eerste verkoop, dus moet je het hier nog leren kennen.....