NightMare xXx
Legacy Member
Ik ben van plan mijn Forza 3 + Wireless racing wheel te verkopen.
Na dit weekend ben ik er normaal klaar mee.
Forza is aangekocht in Bartsmit Hasselt, 2 weken geleden voor 55euro.
En het Microsoft wireless racing wheel is een jaartje oud,
werkt perfect met alle kabels erbij.
Liefst in een pakket buiten.
Ruilvoorstellen mogelijk!
(Halo ODST + controller, Cod MW2, recente games.. )
Na dit weekend ben ik er normaal klaar mee.
Forza is aangekocht in Bartsmit Hasselt, 2 weken geleden voor 55euro.
En het Microsoft wireless racing wheel is een jaartje oud,
werkt perfect met alle kabels erbij.
Liefst in een pakket buiten.
Ruilvoorstellen mogelijk!
(Halo ODST + controller, Cod MW2, recente games.. )


