Archief - for sale: fifa10, scene it (met buzzers),......

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beerschotlad

Legacy Member
fifa10
scene it (met buzzers)
harde schijf (20g)
dockstation voor batterijen
2 controllers plus oplaaddraad (zijn al lang in gebruik maar werken beiden nog)
xvision (camerake)

Blackslayer

Legacy Member
is dat met of zonder batterij? origineel van microsoft?

beerschotlad

Legacy Member
Blackslayer zei:
is dat met of zonder batterij? origineel van microsoft?

is origineel met 1 bat. bij (net zoals je het in de winkel zou kopen)

Blackslayer

Legacy Member
beerschotlad zei:
maak er 17€ incl van en we hebben een deal.
verzending bedraagt 7€ vandaar dat 15€ echt wel te weinig is.
mvgr

Davy

7€? taxipost is tog 5.70€ ?

16inc en het is verkocht ;)

beerschotlad

Legacy Member
Blackslayer zei:
7€? taxipost is tog 5.70€ ?

16inc en het is verkocht ;)
en 1.30€ voor de verpakking.
nee als ik er geen 10€ aan kan overhouden hou ik het nog wel bij.

Blackslayer

Legacy Member
beerschotlad zei:
en 1.30€ voor de verpakking.
nee als ik er geen 10€ aan kan overhouden hou ik het nog wel bij.

verpakking in een kartonnen doosje van thuis? is maar klein om te versturen.

beerschotlad

Legacy Member
Blackslayer zei:
verpakking in een kartonnen doosje van thuis? is maar klein om te versturen.

makker denk je nu echt dat ik thuis in alle maten kartonnen dozen heb?
had echt wel eerst gekeken maar heb nix deftig (van dat formaat) dat ik kan gebruiken. als ik met kiala mag versturen is 16€ incl ok voor mij (dan kom ik met die 6€ uit de kosten om te verzenden!

beerschotlad

Legacy Member
chosen_1 zei:
14euro incl voor dat camerake

van waar ben je?
als je in de buurt woont kom ik hem brengen voor dat bedrag!
als ik hem moet opsturen zou ik graag 17€ incl hebben (verzendingskosen +verpakking is 7€) zodat ik toch 10€ overhoud

Blackslayer

Legacy Member
beerschotlad zei:
makker denk je nu echt dat ik thuis in alle maten kartonnen dozen heb?
had echt wel eerst gekeken maar heb nix deftig (van dat formaat) dat ik kan gebruiken. als ik met kiala mag versturen is 16€ incl ok voor mij (dan kom ik met die 6€ uit de kosten om te verzenden!

Geen probleem, laat maar zitten dan.

chosen_1

Legacy Member
beerschotlad zei:
van waar ben je?
als je in de buurt woont kom ik hem brengen voor dat bedrag!
als ik hem moet opsturen zou ik graag 17€ incl hebben (verzendingskosen +verpakking is 7€) zodat ik toch 10€ overhoud

Ben van Limburg, maar 17euro incl is prima. Pm me maar ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan