Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blackslayer zei:hoeveel voor dockstation?
Blackslayer zei:is dat met of zonder batterij? origineel van microsoft?
nabtaart zei:fifa 10 25inc
Blackslayer zei:15inc
Blackslayer zei:15inc
beerschotlad zei:maak er 17€ incl van en we hebben een deal.
verzending bedraagt 7€ vandaar dat 15€ echt wel te weinig is.
mvgr
Davy

en 1.30€ voor de verpakking.Blackslayer zei:7€? taxipost is tog 5.70€ ?
16inc en het is verkocht![]()
beerschotlad zei:en 1.30€ voor de verpakking.
nee als ik er geen 10€ aan kan overhouden hou ik het nog wel bij.
Blackslayer zei:verpakking in een kartonnen doosje van thuis? is maar klein om te versturen.
chosen_1 zei:14euro incl voor dat camerake
beerschotlad zei:makker denk je nu echt dat ik thuis in alle maten kartonnen dozen heb?
had echt wel eerst gekeken maar heb nix deftig (van dat formaat) dat ik kan gebruiken. als ik met kiala mag versturen is 16€ incl ok voor mij (dan kom ik met die 6€ uit de kosten om te verzenden!
beerschotlad zei:van waar ben je?
als je in de buurt woont kom ik hem brengen voor dat bedrag!
als ik hem moet opsturen zou ik graag 17€ incl hebben (verzendingskosen +verpakking is 7€) zodat ik toch 10€ overhoud

chosen_1 zei:Ben van Limburg, maar 17euro incl is prima. Pm me maar![]()