Archief - Final Fantasy XIII + Game guide

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tallyshizzle

Legacy Member
Ik zet hierbij mijn Final Fantasy XIII te koop of te ruil. Daarbij krijg je ook de uitgebreide game guide die 250 pagina's telt.

Reden van verkoop is te weinig tijd om het spel nu uit te spelen. School neemt voor de komende weken veel tijd in beslag. Ben wel van plan om hem dan binnen een x aantal maanden opnieuw te kopen en dan verder te spelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop, maar een goed ruilvoorstel sla ik ook niet af. Hou er rekening mee dat ik voor de game en de guide vorige week nog 80 euro heb betaald. Beiden zijn in uitstekende staat!

LET OP : Gaan alleen samen weg, niet apart.

Zeer sterke interesse in AVP!

Min: 45 inc.
Meeneem: 60 inc.

Mvg
J.

LookOut

Legacy Member
als je dat spel en die guide nu eens bijhoudt tot na uw drukke periode, zou dat niet beter zijn? Anders ga je een pak verlies doen!

De enige manier waarop dit winst kan zijn, is als je het geld dringend nodig hebt. Daarbuiten zie ik echt 0,0 reden om zo'n verkoop te doen ... En dan nog!

Tallyshizzle

Legacy Member
@LookOut
Ik doe deze verkoop met voorbedachte rade hé. Als ik binnen een aantal weken weer zou tijd hebben om het volop te spelen, dan zou ik het uiteraard niet wegdoen. Maar het zijn grote projecten die moeten geregeld worden, binnen- en buitenland. Dus mijn keuze was logisch. Bovendien moet ik nog mijn ticket betalen voor Groezrock in April, dus dat is ook wel een serieuze hap uit mijn portemonnee.

@Nightmare
Aan hoeveel opleg had je gedacht?

Tallyshizzle

Legacy Member
@Nightmare
Ik hou het in gedachten, maar ga het voorlopig nog niet noteren.

@Vega*
Prioriteiten é :D

Tallyshizzle

Legacy Member
2e up.
Niemand interesse in dit topspel, een week oud?

hellrose55

Legacy Member
ik heb hier nog overlord 2 liggen en call of juarez 2 liggen. maar is er nog iets dat je zoekt?
Eventueel een opleg van 20 euro? en dan krijg je der nog een ouder spel bij. zoals ufc of iets van die tijd.

Tallyshizzle

Legacy Member
Overlord 2 en COJ 2 heb ik al gespeeld. Ik zoek eigenlijk alleen recente spellen. Wat heb je zelf nog liggen?

hellrose55

Legacy Member
kheb hier nog wel wa liggen, maar ik denk dat die u niet gaan interesseren

Tallyshizzle

Legacy Member
@Andy2125
Neen, dank u.

@Hellrose
Jammer, maar helaas... Je kan natuurlijk nog altijd bieden ook?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan