Boom stam
Legacy Member
Goedemiddag
Ik verkoop Final Fantasy 13 voor de Xbox360 wegens niet mijn ding. Het spel is slechts 3 weken oud en is nog in perfecte staat (ik installeer mijn games op de harde schijf, dus de disks zijn amper gebruikt, ik ben zelfs niet voorbij de 1ste disk geraakt infeite).
32 inc.
Ik ben van Vorselaar (Herentals, Bouwel, Grobbendonk, ...).
Bieden maar!
Ik verkoop Final Fantasy 13 voor de Xbox360 wegens niet mijn ding. Het spel is slechts 3 weken oud en is nog in perfecte staat (ik installeer mijn games op de harde schijf, dus de disks zijn amper gebruikt, ik ben zelfs niet voorbij de 1ste disk geraakt infeite).
32 inc.
Ik ben van Vorselaar (Herentals, Bouwel, Grobbendonk, ...).
Bieden maar!