Archief - fifa 10, cod mw 2, bioshock 2 en nog veel meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crazyjoker

Legacy Member
ik verkoop de volgende games
-fifa 10(30)
-call of duty: MW 2(30)
-bioshock 2: rapture edition + artbook(33)
-left 4 dead(15)
-fear 2(13)
-halo 3(13)
-sega superstars tennis + xbox live(10)
-nfs pro street(11)
-burnout paradise(13)
-call of duty 3(10)
-assassins creed(10)
-The saboteur(32)

dit is zonder verzending


mag eventueel ruilen maar verkoop gaat voor sinds ik geld nodig heb

happy bidding :)

Marginal0

Legacy Member
-fifa 10
-call of duty: MW 2
-bioshock 2
-left 4 dead
-sega superstars tennis + xbox live
-nfs pro street
-burnout paradise

zonder fear 2, halo 3, assassin's creed & cod 3 dus :)

110 inc

crazyjoker

Legacy Member
Marginal0 zei:
-fifa 10
-call of duty: MW 2
-bioshock 2
-left 4 dead
-sega superstars tennis + xbox live
-nfs pro street
-burnout paradise

zonder fear 2, halo 3, assassin's creed & cod 3 dus :)

110 inc

genoteerd, maar vindt het te weinig aangezien ik voor bioshock 2 fifa en cod 35 het stuk kan vragen is dat al 105 euro maak er 12O exc van en het is van u

Marginal0

Legacy Member
misschien erbij zeggen dat mijn bod niet meer genoteerd staat ;)

crazyjoker

Legacy Member
@zhiii: ik ga donderdag om 10 uur afsluiten voor modern warfare 2

Zhiii

Legacy Member
Ik heb op dit forum ook een bod op dit spel lopen voor dezelfde prijs. Het zou kunnen dat deze vroeger afsluit dan u, dan vervalt mijn bod op deze thread.
Indien je vroeger afsluit laat ik mijn bod in zijn thread vallen.

grtn

crazyjoker

Legacy Member
Zhiii zei:
Ik heb op dit forum ook een bod op dit spel lopen voor dezelfde prijs. Het zou kunnen dat deze vroeger afsluit dan u, dan vervalt mijn bod op deze thread.
Indien je vroeger afsluit laat ik mijn bod in zijn thread vallen.

grtn

op dit moment ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik het zou verkopen ik begin er weer op te spelen en had geld nodig daarom dat ik het online zette ik hoop eigenlijk dat je van de andere het spel kan ruilen

crazyjoker

Legacy Member
@zhii: Ik ga het toch niet verkopen ik hoop dat je het begrijpt

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Pokémon Pearl (DS) + 5€ ruilen voor Assasin's Creed & Halo 3 ?

(ik dacht dat jij dat was die in mijn topic vroeg om te ruilen maar dan voor andere DS titels?)

crazyjoker

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Pokémon Pearl (DS) + 5€ ruilen voor Assasin's Creed & Halo 3 ?

(ik dacht dat jij dat was die in mijn topic vroeg om te ruilen maar dan voor andere DS titels?)

voor mij is het een deal stuur maar pm. is het doosje in orde ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan