NovaHova
Legacy Member
Laat iets weten, hmm liefst afhalen als mogelijk is?
Kunnen allemaal apart natuurlijk verkocht worden natuurlijk.
Gasten, tis first come first get dat ik hier aan doe eh. Dus send me PM als je deze verwachtingen behaal :
FF13+LE GUIDE : 45€
Forza3 : 20€ Verkocht.
Halo3 : 5€
MW2 : 30€
Tekken 6 : 20€ verkocht
Bad company2 : 25€ verkocht
Ik wil ze ook graag allemaal in 1x verzenden wat maandag is. Dus..
Kunnen allemaal apart natuurlijk verkocht worden natuurlijk.
Gasten, tis first come first get dat ik hier aan doe eh. Dus send me PM als je deze verwachtingen behaal :
FF13+LE GUIDE : 45€
Forza3 : 20€ Verkocht.
Halo3 : 5€
MW2 : 30€
Tekken 6 : 20€ verkocht
Bad company2 : 25€ verkocht
Ik wil ze ook graag allemaal in 1x verzenden wat maandag is. Dus..