Archief - FF13+LE Guide, BC2, tekken6, forza3, MW2, halo3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NovaHova

Legacy Member
Laat iets weten, hmm liefst afhalen als mogelijk is?
Kunnen allemaal apart natuurlijk verkocht worden natuurlijk.

Gasten, tis first come first get dat ik hier aan doe eh. Dus send me PM als je deze verwachtingen behaal :

FF13+LE GUIDE : 45€
Forza3 : 20€ Verkocht.
Halo3 : 5€
MW2 : 30€
Tekken 6 : 20€ verkocht
Bad company2 : 25€ verkocht

Ik wil ze ook graag allemaal in 1x verzenden wat maandag is. Dus..

NovaHova

Legacy Member
Ow, tis wel de LE guide+Game pakketje eh, die doe ik voor €45 weg..
Ruilen doe ik alleen tegen Just cause2.

EvilDevil10en

Legacy Member
Kan maar een bod doen he, nu gewoon wachten op tegenbod van de verkoper als hij niet akkoord is.
En gelieve u int vervolg me u eige zake te bemoeie, want ik haat bemoeizieke mense.

Ekiaamzor

Legacy Member
30euro COD MW2.

Ik dacht daje et verkocht had aan uwe neef?

NovaHova

Legacy Member
Ekiaamzor zei:
30euro COD MW2.

Ik dacht daje et verkocht had aan uwe neef?

Hmm ja, mr dag erna had zijn moeder het gekocht. So yea, 30 verkocht eh dan! komt op msn voor afspreken.
maximmichel zei:
vraagprijs forza?

€20 Dat is afhaal?
EvilDevil10en zei:
Kan maar een bod doen he, nu gewoon wachten op tegenbod van de verkoper als hij niet akkoord is.
En gelieve u int vervolg me u eige zake te bemoeie, want ik haat bemoeizieke mense.

€15 en hij mag weg. Dat is (afhaal?) zeg er aub wel altijd bij of je verwacht dat het dan opgestuurd moet worden of dat je het zelf komt ophalen.

NovaHova

Legacy Member
Gasten, tis first come first get dat ik hier aan doe eh. Dus send me PM als je deze verwachtingen behaal :

FF13+LE GUIDE : 50€
Forza3 : 20€
Halo3 : 5€
MW2 : 30€
Tekken 6 : 15€

Depresjon

Legacy Member
FF13+LE GUIDE ruilen tegen GTA 4 Special edition.

en ipv pms te sturen zoude u deals beter hier bespreken,zodat iedereen een kans krijgt.

Sick-Boy

Legacy Member
zoals ik het zie heeft hij instantprijzen gezet en er staat duidelijk first come first serve
dus of ge nu pm stuurt of hier antwoordt is hetzelfde

maar volgens de regels moet ge alle deals via pm hier ook zetten

ik heb dus 20 excl geboden voor forza 3

NovaHova

Legacy Member
Wat ik bedoelde met PM is, op msn komen om af te afspreken hoe en wat enzo eh.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan