Archief - enkele games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer

Legacy Member
Er zijn blijkbaar problemen met een deal, graag meer opheldering.

Roca

Legacy Member
Gamer zei:
Er zijn blijkbaar problemen met een deal, graag meer opheldering.

Naar mijn weten zijn er geen problemen..
Als het over darksiders gaat met depresjon hier mijn uitleg:

We hadden een deal dat hij eerst ging versturen en het bleef maar duren, al goed en wel want ik verstuurde pas wanneer het spel bij mij in de bus zat.
De dag voor ik naar het buitenland vertrok zat hij (2 weken later) in de bus.
Dit komt omdat hij het eerst naar een verkeerd adres gestuurd had(?) en 2de reden was problemen met de gezondheid..

Nu zit ik nog in het buitenland tot morgen en kan ik het spel ook niet verzenden, wat normaal is.
De dag voor ik vertrok had ik nog veel te doen dus geen tijd om het spel op de bus te doen.

Als er dus problemen zijn komen ze niet van mijn kant. Vanaf ik thuis ben stuur ik ook het spel op.

Depresjon

Legacy Member
Roca zei:
Naar mijn weten zijn er geen problemen..
Als het over darksiders gaat met depresjon hier mijn uitleg:

We hadden een deal dat hij eerst ging versturen en het bleef maar duren, al goed en wel want ik verstuurde pas wanneer het spel bij mij in de bus zat.
De dag voor ik naar het buitenland vertrok zat hij (2 weken later) in de bus.
Dit komt omdat hij het eerst naar een verkeerd adres gestuurd had(?) en 2de reden was problemen met de gezondheid..

Nu zit ik nog in het buitenland tot morgen en kan ik het spel ook niet verzenden, wat normaal is.
De dag voor ik vertrok had ik nog veel te doen dus geen tijd om het spel op de bus te doen.

Als er dus problemen zijn komen ze niet van mijn kant. Vanaf ik thuis ben stuur ik ook het spel op.

Mag ik er even aan toevoegen dat ik de opleg al betaald had op u rekening,voor ik hier het zwart schaap ben.
Maar goed,u hebt het uitgelegd in pm,dus zal wel in orde komen zeker.

Roca

Legacy Member
Depresjon zei:
Mag ik er even aan toevoegen dat ik de opleg al betaald had op u rekening,voor ik hier het zwart schaap ben.
Maar goed,u hebt het uitgelegd in pm,dus zal wel in orde komen zeker.

Jou als zwart schaap laten uitkomen is totaal niet mijn bedoeling.. Het is gewoon wat raar verlopen en om nu te lezen dat er problemen zijn verwondert me eigenlijk wel een beetje aangezien er van mijn kant uit niks verkeerd verloopt (en van jou ook niet).

Depresjon

Legacy Member
Roca zei:
Jou als zwart schaap laten uitkomen is totaal niet mijn bedoeling.. Het is gewoon wat raar verlopen en om nu te lezen dat er problemen zijn verwondert me eigenlijk wel een beetje aangezien er van mijn kant uit niks verkeerd verloopt (en van jou ook niet).

Zoals nu blijkt is het een samenloop van omstandigheden.
ik hoorde niets meer van u,maar wat ik niet wist is dat u op vakantie was.
Maar bij deze is dat uitgeklaard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan