Archief - Elite te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kevindb

Legacy Member
Wegens afhaken vorige koper wordt deze opnieuw aangeboden.

In goede staat. Mag weg wegens dubbelgebruik.
Productiedatum: 06-06-2008, staat achteraan op de console.
Is dus een Falcon.
Heb er een HDD van 20GB ingestoken daar ik de originele zelf nog nodig heb. Deze staat namelijk vol met arcadegames en stuff.
Controller is optioneel omdat ik deze eventueel ook nog kan gebruiken, maar ben dus wel bereid er 1 bij te geven.
De originele doos heb ik ook nog maar die is denk ik niet in te beste staat.
Niet gebanned of wat dan ook.

Bieden maar!
Meeneemprijs: 95 incl

kevindb

Legacy Member
80incl wil ik noteren, wel zonder de controller...
Welke ps3 games eventueel?

crazyjoker

Legacy Member
Battlefield: Bad Company 2
Assassins Creed 2
COD: Modern Warfare 2
Tekken 6
DJ Hero + draaitafel
Mortal Kombat vs DC Universe
Resident Evil 5
Marvel Ultimate Alliance
Street Fighter IV
Uncharted 2: Among Thieves
NBA Street Homecourt
Ratchet & Clank: Quest for Booty
The Simpsons Game

hier enkele van

kevindb

Legacy Member
Hmm niet echt interesse, die games heb ik veelal op de 360 gehad of gespeeld.
Zoals gezegd wil ik 80 incl noteren zonder controller..

In een PS3DS controller heb ik eventueel interesse.

crazyjoker

Legacy Member
die heb ik niet echt op overschot. Sorry ;)
80 incl mag je noteren dan. Wanneer sluit je af?

kevindb

Legacy Member
Ik zal nog tot morgenavavond wachten met afsluiten ok?
Mag ik anders nog even nadenken over ja aanbod voor ruil met ps3games?
Ik denk dat ne maat wel geinteresseerd is in:

Battlefield: Bad Company 2
COD: Modern Warfare 2
Uncharted 2
Tekken 6

Zie je dat eventueel zitten om die 4 te ruilen? Onder voorbehoud want ga dan zelf eerst informeren..

crazyjoker

Legacy Member
Denk dat ik wel iets meer dan 80 euro uit die 4 kan halen infeite...
Maar denk er maar over na, zal dat ook doen. Kan je mij een uur geven morgen?
Want ga morgenmiddag misschien een nieuwe halen.

kevindb

Legacy Member
Dan zullen we het bij die 80incl houden? Morgenavond 20u? Of had je liever een ander afsluituur gewenst?
Je kan ook altijd de meeneemprijs bieden he :p Dan doe ik er de bundle copy halo3/fable 2 bij.

Geen interesse aageon

kevindb

Legacy Member
Ale dan, das voor mij goed, aangezien er toch ni teveel reactie is.
Pm komt eraan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan