Archief - Elite + games (F3, MW2, H3, F2, D2)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Daggie

Legacy Member
- 1x XBox 360 Elite (incl. kasticket uit 2009)
- 1x HD 120GB (orig. in de Xbox)
- 2x controller (1x zwart, 1x wit)
- 1x oplader controller
- 1x AV Kabel
- 1x Ethernet kabel
- 1x Headset
- 1x Forza Motorsport 3 bundle copy
- 1x Dirt 2
- 1x COD: MW2 (DEAL met frevy)
- 1x Halo3 + Fable2 bundle (van 2de controller) (DEAL met Xenon_99)

Alles is minstens in uitstekende staat. Fable2 is bv. nooit uit het doosje geraakt. Alle boekjes zijn er bij.

Volgens https://www.beyondgaming.be/archive/prijsschatting.71/xbox360-games.735991 is dat 250 Eur waard. Dat is dan ook de vraagprijs. Pakket wordt niet verzonden, maar kan eventueel gebracht worden (tegen betaling, afhankelijk van de woonplaats)

Daggie

Legacy Member
Games mogen eventueel ook apart weg, maar pakket heeft voorrang. Die kunnen wel opgestuurd worden.

Ruil met PS3 games, wil ik nog overwegen als het iets is dat mij aanstaat.

Daggie

Legacy Member
Vind ik te weinig.

Bod op pakket mag ook, heb de prijs hier ook maar laten schatten.

Daggie

Legacy Member
Sylph*: genoteerd

Animal-: de zwarte controller zat bij de Xbox, die ga ik houden. De witte mag wel apart weg. Met of zonder Halo3/Fable2 pack.

Xenon_99

Legacy Member
heb interesse in
halo 3 + fable 2
Forza motorsport 3

ruilen tegen iets van deze games voor ps3:
ff XIII
bioshock 2 rapture edition ?

Daggie

Legacy Member
Animal-:genoteerd, hoogste bod so far
synther: ik geef voorkeur aan het bod van Animal-, dan kan ik de oplader gebruiken voor de overblijvende controller, voor als de console niet verkocht geraakt. Tenzij je bod hoger wordt uiteraard.
Xenon_99: halo3/Fable2 (X360) vs. Bioshock 2 rapture (PS3) is goed voor mij. Kan ik onmiddellijk op ingaan en niet wachten op extra bieders.
Frevy: genoteerd, hoogste bod so far.


Allen: ik ben enkele dagen niet in de buurt van de Xbox. Ik ga dus pas afsluiten op maandagavond 24u en vanaf dinsdagochtend kan ik beginnen versturen (mits betaald). Voor dinsdagochtend kan ik niet aan de console of games. Ik kan wel online reageren en eventueel rekeninggegevens doorgeven, voor deals die ik onmiddellijk wil maken.

Xenon_99

Legacy Member
ok deal zend me maar een pm dan regelen we da wel tegoei tegen de dinsdag (:

Daggie

Legacy Member
Done. Openingspost ook aangepast.

Het pakket is dan goedkoper geworden. Feel free om te bieden. Het pakket stuur ik niet op, om zeker te zijn van de staat van het toestel. Maar, afhankelijk van de afstand en tegen een kleine (benzine-) vergoeding wil ik alles brengen ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan