Archief - Elite + 120GB + 5 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
EDIT: NIEUWE PRIJZEN ZIE LAATSTE POST!

Volgend pakket te koop:

  • X360 Elite console
  • 120GB HDD
  • 1 kapotte controller
  • Komt in originele doos met alle kabels, boekjes,..
  • Aangekocht in november 2009 dus net uit garantie
  • Geen enkel probleem mee gehad, en ik had hiervoor al redelijk wat 360 consoles versleten dankzij problemen :p
  • Verzending enkel via verzekerde verzending (8.90 euro)
  • Komt met 5 games: FIFA 12, FIFA 11, Top Spin 4, GTA 4: Episodes of Liberty City, Battlefield Bad Company 2, Le Tour De France, Assasin's Creed 2
  • Minimum voor alles is 130 euro inclusief verzekerde verzending
  • Meeneem voor alles inclusief verzekerde verzending is 160 euro
  • Verzending heeft voorkeur, ben namelijk weinig thuis
  • Pakket in 1 geheel verkopen heeft voorkeur, trouwens 155 euro inclusief verzekerde verzending is een koopje voor een console + 120HDD en 5 games; Console op zich is al 80-90 euro waard. FIFA 12 30 euro, TS 4 20 euro en je zit al snel aan 155 euro (waarvan er nog eens 8.90 euro verzending al inclusief in de prijs zit).

Vorige koper (DaeJim: 9lives - Games Forum - Bekijk profiel: DaeJim) liet niks meer weten na winnen van bieding en zogezegd betaling voltooid te hebben. Maar week later nog niks ontvangen en geen antwoord meer op mijn PM's.. Daarom terug te koop!

Darksfever

Legacy Member
Reden verkoop? heb wel interesse moet ik bekennen & prijs is schappelijk (ivgl met wat sommige andere vragen!) Xbox 360 niet geflashed/gebanned?! Is hij geregistreerd online? van welk lot is deze xbox?! (om te weten of deze rrod ?! gevoelig is!) Ik zoek een backup console (en die slims is mij net x te duur voor mij als casual gamer :) )

daejim ?! echt niet gereageerd?! dacht toch een betrouw iemand?!

:offtopic: free up & sry voor spam

Trebby

Legacy Member
Ik ben al een tijdje sterk mijn interesse in games aan het verliezen, inclusief mijn Xbox. Vandaar dat ik hem beter verkoop.

Is nooit geflashed of dergelijk dus je kan op XBL en online spelen. Het lot zal ik eens moeten checken vanavond als ik thuis ben. Of hij geregistreerd is goh, ik denk van niet. Hoe kun je dat controleren?

Weet niet of die betrouwbaar is. Is geregistreerd sinds 12 november 2011 met 20 posts en 0 itraders dus ik zou niet echt zeggen betrouwbaar. :D

ShadowRunner

Legacy Member
Vraagje, heeft je xbox al HDMI aansluiting of niet ?
Wat is je meeneemprijs als ik hem eventueel kom afhalen als je thuis bent ?

Trebby

Legacy Member
Heeft HDMI aansluiting. 152 euro meeneem zonder verzending.

Afhaling kan wel pas na 9u in de avond en ook beperkte dagen aangezien ik niet veel thuis ben.

ShadowRunner

Legacy Member
Trebby zei:
Heeft HDMI aansluiting. 152 euro meeneem zonder verzending.

Afhaling kan wel pas na 9u in de avond en ook beperkte dagen aangezien ik niet veel thuis ben.

Ik kan helaas maar maximum 130 geven als ik er zelf achter kom :(

Bij deze dus een bod van 130 euro afgehaald.

Trebby

Legacy Member
Nieuwe prijzen:

Minimum voor alles is 130 euro inclusief verzekerde verzending
Meeneem voor alles inclusief verzekerde verzending is 155 euro

Verzending heeft voorrang op afhaling, zelfs indien hoger bod bij afhaling !

DeGreg

Legacy Member
Interesse in Fifa 12 indien los te koop of voor de eventuele toekomstige koper.
Indien los te koop wil ik er 30€ inclusief bieden.

Trebby

Legacy Member
Door recente problemen met personen die géén iTrader hebben ben ik van gedacht veranderd: Boden worden enkel geaccepteerd van mensen die minstens 2 iTraders hebben ontvangen én die ook positief zijn. Ben die problemen met personen die geen itrader hebben echt beu vandaar dit.

ShadowRunner

Legacy Member
Als ik hem zelf zou komen afhalen zie ik het probleem echter niet ...
Ik ben een serieuze koper ( heb vandaag normaal gezien ook al 2 spellen verkocht op dit forum ) .

Trebby

Legacy Member
Nee gaat niet apart weg.

@Shadowrunner: ik heb ookal een paar keer voor den hond zijn kl*ten thuis gebleven of zelfs een halve dag conjé gepakt om dan niemand aan mijn deur te hebben staan. Genoeg meegemaakt, sorry geen 2de keer.

ShadowRunner

Legacy Member
Trebby zei:
Nee gaat niet apart weg.

@Shadowrunner: ik heb ookal een paar keer voor den hond zijn kl*ten thuis gebleven of zelfs een halve dag conjé gepakt om dan niemand aan mijn deur te hebben staan. Genoeg meegemaakt, sorry geen 2de keer.

Spijtig, ben nochtans te vertrouwen... Anders zou ik niet steeds antwoorden.

Darksfever

Legacy Member
nog te koop & bij fifa 12 online code gebruik? ik denk er sterk over na om een bod te doen :) heb binnenkort weekje verlof :) free up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan