Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hanske82 zei:halo 3 odst 10incl
.kevindb zei:Ja das goed.Over 5 euro gaan we ni zeveren. Kunt ge vandaag langskomen omstreeks 15u30. Heb ni zoveel tijd en kan ook ni echt forum meer checken. Zal wel zien of ger bent dan![]()
Xenon_99 zei:wanneer sluit je af ?
.