Moes
Legacy Member
hallo,
ik heb hier nog een xbox staan maar blijkt dus defect te zijn
start wel op enzo maar ventilator maakt enorm veel lawaai en krijg oranje knipperlicht ipv normale groene licht
heb hem even opengemaakt om ventilator proper te maken maar helpt niet, dus vermoed dat er iets defect is
de rest werkt volgens mij wel nog, dvdtray gaat ook nog open enzo
zit nog videokabel bij (zonder scart) en één controller
er zit ook een hd in van 20gb en geloof zelfs dat er mediacenter opstaat
mss kan iemand der nog iets mee doen
minimumprijs: 10 euro excl
ik heb hier nog een xbox staan maar blijkt dus defect te zijn
start wel op enzo maar ventilator maakt enorm veel lawaai en krijg oranje knipperlicht ipv normale groene licht
heb hem even opengemaakt om ventilator proper te maken maar helpt niet, dus vermoed dat er iets defect is
de rest werkt volgens mij wel nog, dvdtray gaat ook nog open enzo
zit nog videokabel bij (zonder scart) en één controller
er zit ook een hd in van 20gb en geloof zelfs dat er mediacenter opstaat
mss kan iemand der nog iets mee doen
minimumprijs: 10 euro excl