Archief - defecte XboX & (aparte) controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prophex

Legacy Member
  1. XboX

Beschrijving: Ik verkoop een defecte XboX die ik een paar jaar terug van een andere gebruiker heb overgekocht. (Toen nog in volledig werkende staat) Dit pakket omvat buiten de console en kabels ook nog een klassieke controller (zie foto) en de gekende XboX DVD remote. Buiten de console, zijn ook nog de originele doos en handleiding/boekjes aanwezig.

Foto's: 1, 2, 3, 4

Opmerkingen/Defecten: Deze XboX heeft altijd zonder problemen gewerkt, maar de laatste tijd doet de aan/uit schakelaar het niet meer goed en valt de console soms uit tijdens gebruik. Beide problemen lijken me echter voor een handig persoon niet onoplosbaar!

Reden van verkoop: Ik heb me een paar maand terug een XboX 360 aangekocht die alle originele XboX games die ik (nog) heb feilloos kan draaien, dus is deze sowieso overbodig.

Prijs: € 25 (of goed bod)

Verzending/Afhaling: Dit pakket wordt NIET verzonden en kan enkel afgehaald worden in Sint-Martens-Latem, Zwijnaarde en/of Antwerpen. (Afhankelijk van waar ik ben.)

(Eventuele) afsluit datum/uur: woensdag 3 maart 2010, 23:59u.

Staat ook op: shrimprefuge.be


  • XboX "fat" controller

Beschrijving: Ik verkoop ook een XboX "fat" controller. Het gaat hier om de dikke versie. (zie foto)

Foto's: 1

Opmerkingen/Defecten: GEEN

Reden van verkoop: Daar mijn XboX de deur uit gaat, mag deze ook weg.

Prijs: € 7,5

Verzending/Afhaling: Verzendkosten bedragen € 2,5 en deze gebeurt via De Post. Afhalen kan in Sint-Martens-Latem, Zwijnaarde en/of Antwerpen. (Afhankelijk van waar ik ben.)

(Eventuele) afsluit datum/uur: woensdag 3 maart 2010, 23:59u.

Staat ook op: shrimprefuge.be

Prophex

Legacy Member
up2

Doe gerust een bod hé! Desnoods enkel op de controller(s) en/of DVD remote. ^^

Prophex

Legacy Member
up3

Niemand die eventueel aparte zaken nodig heeft, zoals de controller, remote of eventueel zelfs de kabels ofzo ?

Prophex

Legacy Member
De afsluitdatum is momenteel verlopen. Maar ik zal deze producten binnen enkele dagen opnieuw aanbieden tegen een gereduceerde prijs. (Deze kan je al vinden op shrimprefuge.be.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan