moeder_theresa
Legacy Member
Daar ik deze toch zaterdag of zondag uit heb, zet ik hem alvast te ruil (of eventueel te koop).
Het spel is aangekocht in de Dreamland en is nog in perfekte staat.
Ruilen zou ik graag doen tegen Gears Of War 3 (liefst), Deus Ex of Space Marines.
Verkopen doe ik misschien ook als ik een bod krijg dat ik niet kan weigeren.
Grtz
Het spel is aangekocht in de Dreamland en is nog in perfekte staat.
Ruilen zou ik graag doen tegen Gears Of War 3 (liefst), Deus Ex of Space Marines.
Verkopen doe ik misschien ook als ik een bod krijg dat ik niet kan weigeren.
Grtz
