Ik heb al wat willen zoeken op internet of deze "Ixtreme" al dan niet legaal is.
Ik kan hier echter geen sluitend antwoord op vinden. Op zich laten we firmware updates wel toe, maar dit is natuurlijk weer iets dat zich in de schemerzone bevindt...
Om verdere vervuiling te vermijden, mogen mensen mij of een van de collega's steeds contacteren zodat we zeker weten of dit al dan niet "wettelijk" is deze Xbox nog te verhandelen.