kevindb
Legacy Member
Hierbij zet ik een Pro console te koop.
Fabricagedatum: 30/08/2008
Gaat over een Falcon aangekocht eind 2008. Doos en kasticket aanwezig.
Is in perfecte staat
De originele HDD heb ik vervangen door 1 van 120 GB.
Ik kan er ook een controller bijdoen indien gewenst. Indien niet kan ik hem zelf ook nog gebruiken
Edit: HDMI aanwezig
Fabricagedatum: 30/08/2008
Gaat over een Falcon aangekocht eind 2008. Doos en kasticket aanwezig.
Is in perfecte staat
De originele HDD heb ik vervangen door 1 van 120 GB.
Ik kan er ook een controller bijdoen indien gewenst. Indien niet kan ik hem zelf ook nog gebruiken

Edit: HDMI aanwezig


