Archief - Console & games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nasus4Win

Legacy Member
Hierbij verkoop ik een deel van mijn xbox 360 collectie wegens aankoop ps3:

Console
Xbox 360 elite 250gb - Modern Warfare 2 edition
1 zwarte controller, game niet aanwezig
Doos en accessoires aanwezig.
Klein defect: disc lade gaat niet altijd open.
Richtprijs: 75euro


Games
* Gears of War 3 - 30euro
* Modern Warfare 3 - 35euro
* Forza Motorsport 4 + speedwheel - 25euro
* DIRT 3 - 20euro
* Crysis 2 - 12euro
* Gears of War 2 - 10euro

Accessoires
* Zilvere Xbox 360 controller + play&charge (zgan) - 35euro
* Xbox 360 ODST controller + play&charge - 20euro


Vermelde prijzen zijn richtprijzen.
Ruil enkel mogelijk voor recente PS3-games.

Rood = verkocht

Nasus4Win

Legacy Member
Ja het is die, heb hem voor kerst gehad en 3 maal gebruikt, dus echt als nieuw eigenlijk.

Speedwheel zonder forza is niet mogelijk, is een bundle pack.

maximmichel

Legacy Member
Oké, en op hoeveel zou een verzending van die controller komen evt?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
En als ik Forza 4 zonder wheel koop? Hoeveel dan voor Maximmichel voor het wheel en ik voor Forza? :)

Nasus4Win

Legacy Member
Vanaf 37incl wil ik noteren, wil er toch 30euro aan overhouden.

maximmichel

Legacy Member
Oké 37inc dan! En euh de controller is niet het stuurtje he [HBV], wrs als ik de controller koop ga ik passen voor het stuurtje.
Edit: wanneer sluit je af?

Nasus4Win

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=-;15806092 zei:
En als ik Forza 4 zonder wheel koop? Hoeveel dan voor Maximmichel voor het wheel en ik voor Forza? :)

25 elk? excl natuurlijk :)

Heb er zelf 80 voor betaald en amper mee gespeeld

wolvenclaw

Legacy Member
Hoe vaak gaat de tray dan niet open zo ongeveer?
Hoeveel (gewone) controllers zijn er nog over?

Is Forza 4 nog beschikbaar?

Nasus4Win

Legacy Member
Hij heeft het maar af en toe, en zelfs wanneer hij niet open gaat, krijg je hem open door er een paar keer op te tikken. Trucje van op youtube.

Er zit een halo odst controller bij en een gewone zwarte.
Deze zijn beide wel in gebruikte staat.

Forza is eveneens beschikbaar :)

wolvenclaw

Legacy Member
Als ik de richtprijzen optel voor

console incl zwarte controller (75)
Forza (25, uit bovenstaande berichten af te leiden)
Extra controller (20)

kom ik op 120. Indien dit inclusief gedaan kan worden (via kiala lijkt mij best) dan ga ik daar niet verder op afdingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan