Archief - Console + games + controllers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
Hi,

Ik wil een PS3, dus de X360 gaat weg.
Heb hem gekocht ettelijke jaren geleden hier op't forum.
Als ik goed redeneer is het, helaas, een model dat RROD-gevoelig is.
(16.5A, geen HDMI, grijs/chrome HDD (20GB).
Heb daar geen factuur van en weet ook niet meer wie de verkoper was.

Heeft echter altijd goed gewerkt. Soms uuuuuren aan een stuk.
Er is 1 klein minpuntje, dat ik zonet ontdekt heb, en dat is dat het 'poortje' bij de USB-aansluitingen open blijft omdat het veertje kapot is. Maar een nieuwe faceplate lost dit volgens mij wel op.

Wat bied ik concreet aan?
- X360 console met originele doos en alle boekjes
- Wireless adaptor (geen N)
- 3 controllers (wit)
- 2 Play&Charge kits
- 20GB HDD
Games:
- Halo 3
- Shaun White Snowboarding
- Test Drive Unlimited (incl alle gratis DLC)
- Grand Theft Auto 4 (incl Lost & Damned + Ballad of Gay Tony DLC)
- Forza Motorsport 2 (incl March, September & December Car Pack en gratis DLC)
- Forza Motorsport 3 LE (USB-stick, vlag, sleutelhanger, VIP membership die ik wrs niet kan overzetten) (incl alle DLC op "Summer Velocity" Car Pack na (en de VIP en LE-toestanden, want die kreeg ik bij de game))
- Assassin's Creed II

Gaat enkel weg in volledig pakket en enkel voor cash. Wil mijn PS3 nieuw aankopen.
Ik kan brengen en afspreken en dergelijke, maar vanaf een serieuze (+25km) afstand vraag ik wel vergoeding.
Alles zit in originele doosjes ed.

Geen verzending! Hetzij volledig op risico en kosten van de koper

Minprijs: 100 euro
Meeneem: 200 euro :p

Staat momenteel enkel op 9lives

Monkytiger

Legacy Member
Moest je je bedenken, ik ben wel geïnteresseerd in 1x play and charge en forza motorsport 3 ;)

IkKe

Legacy Member
Ik ben geinteresseerd in 1 draadloze controller zou je los verkopen, kan opgehaald worden kom dagelijks door mortsel :P

/edit:
Eventueel in combinatie met TDU

GeoBem007

Legacy Member
Niks los, tenzij er voor alles een koper is!

Ohja, ook nog een Microsoft Wired Headset bij, zo goed als ongebruikt.

Jessed: genoteerd..

GeoBem007

Legacy Member
Hoogste bod ondertussen voor UndoX.

Ik zou zeggen, ik sluit morgenavond af maar ben de heel de avond niet thuis dus het zal voor maandagvoormiddag worden ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan