Prophex
Legacy Member
XboX
Beschrijving: Ik verkoop een defecte XboX die ik een paar jaar terug van een andere gebruiker heb overgekocht. (Toen nog in volledig werkende staat) Dit pakket omvat buiten de console en kabels ook nog een klassieke controller (zie foto) en de gekende XboX DVD remote. Buiten de console, zijn ook nog de originele doos en handleiding/boekjes aanwezig.
Foto's: 1, 2, 3, 4
Opmerkingen/Defecten: Deze XboX heeft altijd zonder problemen gewerkt, maar de laatste tijd doet de aan/uit schakelaar het niet meer goed en valt de console soms uit tijdens gebruik. Beide problemen lijken me echter voor een handig persoon niet onoplosbaar!
Reden van verkoop: Ik heb me een paar maand terug een XboX 360 aangekocht die alle originele XboX games die ik (nog) heb feilloos kan draaien, dus is deze sowieso overbodig.
Prijs: € 15 (of goed bod)
Verzending/Afhaling: Dit pakket wordt bij voorkeur niet verzonden en kan afgehaald worden in Sint-Martens-Latem, Zwijnaarde en/of Antwerpen. (Afhankelijk van waar ik ben.) Eventueel wil ik wel met Kiala werken voor verzending.
(Eventuele) afsluit datum/uur: zondag 21 maart 2010, 23:59u.
Staat ook op: shrimprefuge.be
Beschrijving: Ik verkoop een defecte XboX die ik een paar jaar terug van een andere gebruiker heb overgekocht. (Toen nog in volledig werkende staat) Dit pakket omvat buiten de console en kabels ook nog een klassieke controller (zie foto) en de gekende XboX DVD remote. Buiten de console, zijn ook nog de originele doos en handleiding/boekjes aanwezig.
Foto's: 1, 2, 3, 4
Opmerkingen/Defecten: Deze XboX heeft altijd zonder problemen gewerkt, maar de laatste tijd doet de aan/uit schakelaar het niet meer goed en valt de console soms uit tijdens gebruik. Beide problemen lijken me echter voor een handig persoon niet onoplosbaar!
Reden van verkoop: Ik heb me een paar maand terug een XboX 360 aangekocht die alle originele XboX games die ik (nog) heb feilloos kan draaien, dus is deze sowieso overbodig.
Prijs: € 15 (of goed bod)
Verzending/Afhaling: Dit pakket wordt bij voorkeur niet verzonden en kan afgehaald worden in Sint-Martens-Latem, Zwijnaarde en/of Antwerpen. (Afhankelijk van waar ik ben.) Eventueel wil ik wel met Kiala werken voor verzending.
(Eventuele) afsluit datum/uur: zondag 21 maart 2010, 23:59u.
Staat ook op: shrimprefuge.be